Testuj zestawy kosmetyków Janda - XVI edycja

Konkurs

Kolejna, już szesnasta, edycja zabawy na portalu Aleja Kobiet - testowania zestawów kosmetyków.

Do przetestowania 4 zestawy kosmetyków, ale wcześniej zasady uczestnictwa w zabawie:
1. Sprawdź jakie kosmetyki są dostępne w każdym z zestawów.
2. Wybierz ten zestaw, który chciałabyś otrzymać do testów.
3. W komentarzach pod artykułem (kliknij zostań testerem) uzasadnij dlaczego chciałabyś otrzymać ten właśnie zestaw.

W skład zestawu kosmetyków JANDA, które będziecie mogły otrzymać do testowania wchodzą 3 kremy:
- Krem nr 1 na dzień i na noc
- Krem żelazko zmarszczek
- Krem pod oczy

Zgłaszać można się do 25 października 2015

Pozostałe testowania na Aleja Kobiet zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

20 października 2015 21:32

Ciekawa jestem wyników tego testowania. Ja na swojej twarzy już wypróbowałam i jestem super zadowolona. Krem numer 1 na dzień i na noc, wydaje mi się, że może stać się hitem, Mnie oczarował, a Same wiecie, że kobietę dojrzałą bardzo trudno jest oczarować i nie mam tu na myśli tylko kosmetyków :) :) Będę tu zaglądała, bo ciekawa jestem innych opinii.

Anonimowy
29 października 2015 01:55

Też już wypróbowałam i może powinnam to zataić, żeby mieć do własnego użytku kolejne opakowania, ale będę uczciwa i dam też innym szansę zapoznaniem się z tą marką. Bardzo polecam się zgłaszać, bo kremy są fantastyczne.

6 listopada 2015 10:42

Kupcie Sobie Panie żelazko zmarszczek.Faktycznie efekt natychmiastowy. Doskonale matuje i wygładza " zagniecenia ". Przyjemny w aplikacji, bo nie jest zbyt gęsty. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i mogę polecić i tak jak napisała moja poprzedniczka, nie w moim interesie jest to, żeby inne kobiety używały tak jak ja kosmetyku, który poprawia urodę :) :), ale co tam dobrymi informacjami warto się dzielić, a więc zdecydowanie polecam :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger