Testuj zestawy kosmetyków - XV edycja

Konkurs

Kolejna, już piętnasta, edycja zabawy na portalu Aleja Kobiet - testowania zestawów kosmetyków.

Do przetestowania 4 zestawy kosmetyków, ale wcześniej zasady uczestnictwa w zabawie:
1. Sprawdź jakie kosmetyki są dostępne w każdym z zestawów.
2. Wybierz ten zestaw, który chciałabyś otrzymać do testów.
3. W komentarzach pod artykułem (kliknij zostań testerem) uzasadnij dlaczego chciałabyś otrzymać ten właśnie zestaw.

A oto zestawy kosmetyków, które możecie otrzymać:
1. Zestaw do pielęgnacji stóp
- Lirene krem-maska do stóp przeciw rogowaceniu
- Marion złuszczający zabieg do stóp
2. Zestaw kremów BB
- Under Twenty BB krem matujący Ante Acne!
- Bell krem BB Skin Adapt
3. Zestaw olejków
- Bielenda Argan Face Oil + pro-retinol
- Marion Golden Skin Care olejek do demakijażu twarzy i oczu
4. Zestaw peelingów
- Sylweco oczyszczający peeling do twarzy
- Floslek peeling enzymatyczny do skóry z problemami naczyniowymi

Zgłaszać można się do 4 października 2015

Pozostałe testowania na Aleja Kobiet zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

22 września 2015 17:16

Chciałbym stestowac zestaw nr 2 ponieważ uwielbiam firme BB a tych produktow niemialam okazji jeszcze wyprobowac. Juz od dluzszego zasu probuje odnalesc krem ktory zadowoli mnie i moja skore ale ciagle nie mogę trafić.moze akurat kremy ktorw sa w zaproponowanym zestawie mnie zaspokoja :):tym bardziej iz moja cera coraz bardziej potrzebuje pomocy

22 września 2015 20:20

Chciałabym przetestować zestaw nr 1 ponieważ po wakacjach moje stopy nie są w najlepszej kondycji. Próbowałam już wielu kosmetyków które nie przyniosły efektu i mam nadzieję że to będzie to!, :-)

22 września 2015 23:53

Chciałabym przetestować zestaw kosmetyków do stóp, ponieważ od zawsze moje stopy, a dokładniej pięty były moim kompleksem - staram się dbać o nie jak tylko mogę codziennie używając kremów nawilżających, ale jak dotąd nie trafiłam na żaden krem, który w stu procentach stałby się kosmetykiem odpowiedzialnym za odnowę mojej skóry stóp.

Mój email - viktoriaskrzypiec@vp.pl

23 września 2015 17:19

Chętnie wyprobowalabym zestaw 2 gdyż ciągle szukam odpowiednich kosmetyków do twarzy.nie miałam jeszcze tych kosmetyków a jeśli one przyniosą odpowiedni efekt będę z pewnością je kupywac i polecać wszystkim wkoło.



Email roza1989@buziaczek.pl

Natalia
24 września 2015 15:00

Chciałabym przetestować zestaw 2, ponieważ słyszałam, ze krem BB dobrze działa na cerę trądzikową. Wiele osób mi go polecało, lecz jakoś nie miałam okazji go zakupić .. teraz mam okazję dostać go :)

e-mail : now.mag.93@wp,pl

Anonimowy
25 września 2015 14:02

Chciałabym przetestować zestaw 1 ponieważ cierpię na rogowacenie naskórka na stopach,żadne kremy,żadne peelingi nie przynoszą rezultatu,latem wstydziłam się chodzić w odkrytych butach,może ten zestaw będzie skuteczny,bo jestem już tym wszystkim załamana.
mail jola.gabrysiak@wp.pl

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger