Przetestuj opakowanie (24 szt.) Monte Snack - testowanie dla 5000 osób

Konkurs

Na portalu TRND pojawił się nowy projekt w którym udział weźmie aż 5 000 osób. Monte Snack to delikatny biszkopt wypełniony mlecznym oraz czekoladowo- orzechowym kremem. Połączenie wyśmienitej czekolady, orzechów laskowych oraz mlecznego kremu sprawia, że Monte Snack to nie tylko smaczna, ale i pożywna przekąska dla każdego - zarówno dzieci, jak i dorosłych.

Zestaw startowy projektu zawiera:

Dla Ambasadora w projekcie:
- 12 mlecznych kanapek Monte Snack
- Przewodnik projektu
- Książeczka „Twoje badanie opinii

Do podarowania innym:
- 12 mlecznych kanapek Monte Snack

Jeżeli otrzymałaś zaproszenie do udziału w projekcie Monte Snack, wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij swoje zgłoszenie. Jeżeli nie znasz jeszcze strony TRND to zarejestruj się i bierz udział w ciekawych projektach.

Zgłaszać można się do 10 września 2015

Wcześniejsze testowania w TRND zobaczysz TUTAJ




ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj


WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):




Udostępnij: :
 

+ komentarze + 47 komentarze

Anonimowy
12 września 2015 22:37

Udało się, super projekt, nie mogę się doczekać

Anonimowy
13 września 2015 12:52

Tu chyba wielu osobom Sie udalo bo mi tez a to po raz pierwszy

13 września 2015 19:01

Mi też strasznie się ciesze :))

17 września 2015 06:31

A ktoś dostał już przesyłkę z Monte Snack?

17 września 2015 22:50

Co mam zrobić jeżeli nie dostałam ani książeczki ani przewodnika? :(

18 września 2015 07:08

napisać do nich

Anonimowy
21 września 2015 20:07

oni wysyłaja mi zaproszenie do wziecia w tym udziału ?:

26 września 2015 12:31

Monte rewelacja ! Moje dzieci uwielbiają te kanapki .
Zaniosły kilka do szkoły i na następny dzień pół klasy już je jadło na przerwach .
Od kiedy w szkole skasowano sklepiki , a obiady bez dodatku soli są niezjadliwe
dzieciaki przemycają słodycze . Monte nie dość , że jest dobre to jeszcze pożywne .
Mamy z którymi rozmawiałam są zachwycone drugim śniadaniem .

26 września 2015 12:59

Ja również mam tą przyjemność testowania kanapeczek Monte snack. Wszystkie już porozdwane,część zjedzona przez moje dzieciaczki. Opinie w przeważającej części sa pozytywne,jedynym minusem jaki w wypowiedziach sie pojawiaja to cena ktora dla ktorychh jest za wysoka poniewaz w skleach ok 2zl koszt takiej kanapeczki. Biszkopcik mieciutki,nadzienie pyszne,zbite szczegolnie orzechowe

28 września 2015 09:48

Monte Snack to dwa biszkopty pomiędzy którymi znajduje się mój najlepszy serek Monte.
Monte Snack polecam dla małych i dużych łasuchów. W sam raz na drugie śniadanie lub podwieczorek.
Kanapka najlepiej smakuje zaraz po wyjęciu z lodówki. Jest nie za słodka , bardzo smaczna i bardzo pożywna. Bez konserwantów i sztucznych barwników.
Jak do tąd nie byłam zwolennikiem tego typu jedzenia ale teraz doszłam do wniosku jeśli moje dziecko chciałoby coś słodkiego to wiem że to jest idealne rozwiązanie.Polecam wszystkim mamom i ich pociechom

28 września 2015 15:31

Ja jestem zadowolona bardzo.Dostaliśmy się z synem do testów i oboje jesteśmy zachwyceni smakiem Monte Snack. Również kuzynostwo Wiktora i jego szkolni przyjaciele są mega zadowoleni z otrzymanych kanapek. Na pewno zagoszczą one w naszym menu częściej.

Anonimowy
28 września 2015 18:41

Pierwsze testowanie w gronie znajomych - zaliczone! Mamuśki, ale przede wszystkim dzieci - zachwycone! Kanapki chwalone za smak, poręczność, innowacyjność smakołyku, to że nie brudzą rąk i buzi podczas jedzenia. Dorośli podkreślali, że mleka w kanapce jest rzeczywiście sporo mleka i w sumie nie aż tak wiele kalorii, ale nie obeszło się też bez pytań i wątpliwości: dlaczego taki krótki termin przydatności do spożycia, dlaczego tyle dodatków chemicznych skoro to produkt dla dzieci. Wypunktowali też, że produkt średnio nadaje się do tego, by zabrać go np. na wycieczkę czy trzymać w plecaku "na czarną godzinę" skoro trzeba go przechowywać w temperaturze do 8 stopni Celsjusza.

brookerka
29 września 2015 09:39

ja też już po teście kanapczki, ogólnie wrażenia na plus,dzieci zachwycone, dorośli różnie, z rozmów wnioskuję że biała masa jest zbyt zbita i troche jakby sztuczna, no i ta cena, jak za nie całe 4 gryzy kanapki to 2zł w sklepie troche dużo.

29 września 2015 10:08

Kanapki pyszne, idealne jako II śniadanie dla przedszkolaka lub przekąska do kawy
Delikatny biszkopt z kremem mlecznym i czekoladowo-orzechowym podbił serce mojego dziecka..
Dorośli chyba bardziej wyczuleni na smak -podzielili się opinią,dla jednych za mdłe, dla innych za słodkie... ale dzieci zachwycone
Mnie osobiście zasmakowały;)
Kanapki rozeszły się w kilka chwil,a małym testerom aż się uszy trzęsły;)

Od siebie dodam;
Paczka dostarczona nienaruszona, ładnie i bezpiecznie zapakowana,mleczne kanapki przetransportowane w odpowiedniej temperaturze... trafił mi się wyjątkowo miły kurier;D Sam projekt mnie zachwycił

29 września 2015 14:05

Testuję i ja. Smakuje nam i juz dawno kanapeczki się rozeszły. Kto lubi słodkości-polecam. Przyjemny dodatek do kawy, sposób na drugie śniadanie, na poprawę humoru. Monte Snack idealny dla całej rodziny!

29 września 2015 20:59

kanapeczki Monte Snack, są bardzo smaczne i pożywne wspaniała przekąska między posiłkami. Smakują za równo dzieciom jak i dorosłym, po przetestowaniu moja rodzina oraz znajomi są nimi zachwyceni. Sprawdzają się świetnie na spacerze, szkole, przedszkolu po prostu wszędzie. Jedyny minus to taki, że są tak małe.

Anonimowy
30 września 2015 10:38

testujemy, wcianamy, jest pysznie, polecam

30 września 2015 22:16

aktualnie testujemy Monte z rodzinką i znajomymi i wszystkim smakuje zarówno małym jak i dużym :)

1 października 2015 09:48

Również mam tę przyjemność testowania kanapeczek Monte Snack i jestem jak najbardziej na tak. Synuś je uwielbia i tylko non stop zagląda do lodówki czy jeszcze coś zostało. Kanapeczki już rozdaliśmy wśród rodziny i znajomych synka i zarówno dzieci jak i dorośli są mega zachwyceni. Smaczna i bardzo pożywna przekąska nadająca się zarówno do szkoły, przedszkola, na spacer czy w domu. Delikatny biszkopt wypełniony mlecznym i czekoladowo-orzechowym kremem jest rewelacyjny :) Polecam

1 października 2015 12:56

Monte Stack to jak dla mnie rewelacyjny przekąska. Pyszny, delikatny biszkopt (a do tego wilgotny), przełożony delikatnym mlecznym i czekoladowo-orzechowym kremem to idealne połączenie smaku. Nie za słodki, idealnie pasujący i do kawy i jako dodatek do drugiego śniadania do szkoły. Dzieciakom bardzo smakują - mi zresztą też 😉 uwielbiam takie łakocie i polecam i dużym i małym. Idealny zaraz po wyjęciu z lodówki, wtedy smakuje najlepiej 😊

1 października 2015 13:04

Ją równiż mam tą przyjemność testowania Monte snack. Przyznam, że jestem bardzo mile zaskoczona. Spodziewalam się bardzo słodkiego barona, z ciężkim, mdłym kremem. A tu proszę lekki, puszysty biszkopt, w moim ulubionym kakaowym smaku, połączony mlecznym i czekoladowo-orzechowym kremem. Chyba lepszego połączenia smaków nie można sobie wyobrazić - choć dodalabym do niego jeszcze warstwę kwaskowatej masy wiśniowej dlka przełamania słodyczy. Moje dzieciaki zaprosiły też na degustację swoich kolegów. Dzieci były za chwycone. Uwielbiają takie przekąski a przy tym nie zapychają brzuszków niczym bardzo słodkim. Monte snack jest idealny dla każdego - dla małego i dużego, do popołudniowej kawy, na posdwieczorek, o każdej porze dnia.

1 października 2015 21:34

Ja również dostałam mleczne kanapki do przetestowania. Testerów nie trzeba było długo szukać :) kanapki rozeszły się raz,dwa :)

4 października 2015 16:16

Ja również testuję kanapki w projekcie razem z moją córą. Obie jesteśmy zachwycone ich czekoladowo-orzechowym smakiem. Monte Snack stało się obowiązkowym dodatkiem do szkolnego śniadania. Polecam, bo zdrowe i pyszne!!!

4 października 2015 16:17

Ja również testuję kanapki w projekcie razem z moją córą. Obie jesteśmy zachwycone ich czekoladowo-orzechowym smakiem. Monte Snack stało się obowiązkowym dodatkiem do szkolnego śniadania. Polecam, bo zdrowe i pyszne!!!

mlodaaga
4 października 2015 18:12

My również mieliśmy tą przyjemność testowania Monte Snack. Na paczkę czekaliśmy z dużą niecierpliwością - dzieciaczki nie mogły się doczekać. Kiedy kurier zapukał do drzwi chłopaki niemal skakali z radości. Sposób zapakowania przesyłki był nietuzinkowy. Przy okazji mieliśmy małą lekcję chemii :) Najważniejsze jednak było to co w paczce. Nasze urwisy od razu przystąpiły do testowania. Monte Snack okazał się pyszną, słodką przekąską. Czekoladowy, lekki biszkopt + delikatny krem śmietankowy a dopełnieniem jest słodki krem czekoladowo-orzechowy. Wszystko do siebie pasuje idealnie. Aż ciężko poprzestać tylko na 1szt. Polecam wszystkim Monte Snack jako słodką przekąskę bądź jako dodatek do drugiego śniadania czy podwieczorku

5 października 2015 11:31

Witam, Monte Snack jest super. Kakaowy biszkopt jest mięciutki , krem mleczny z czekoladowo orzechową niespodzianką - super połączenie. Polecam.

gosiaimucha
5 października 2015 20:58

My również mieliśmy tą przyjemność testowania Monte Snack. Na paczkę czekaliśmy z dużą niecierpliwością - dzieciaczki nie mogły się doczekać. Kiedy kurier zapukał do drzwi chłopaki niemal skakali z radości. Sposób zapakowania przesyłki był nietuzinkowy. Przy okazji mieliśmy małą lekcję chemii :) Najważniejsze jednak było to co w paczce. Nasze urwisy od razu przystąpiły do testowania. Monte Snack okazał się pyszną, słodką przekąską. Czekoladowy, lekki biszkopt + delikatny krem śmietankowy a dopełnieniem jest słodki krem czekoladowo-orzechowy. Wszystko do siebie pasuje idealnie. Aż ciężko poprzestać tylko na 1szt. Polecam wszystkim Monte Snack jako słodką przekąskę bądź jako dodatek do drugiego śniadania czy podwieczorku

7 października 2015 12:06

udało się i mi monte rozdane, swoje zdjedzone, czas kupić nowe, dla naszej roddzinki są przepyszne :) bardzo sie ciesze z udziału i polecam spróbować sky_diving

manga80
7 października 2015 19:52

Monte Snack....To jest SMAK! U nas w domu Monte Kanapka pobiła niezwycieżona do tej pory kinder maxi king :-)) Moja lodowka byla przez kilka dni doslownie oblegana... Moje dzieciaczki i dzieciaczki znajomych Mamusiek zachwycone testowaniem;-) Zott zyskal kolejnych fanów. Jedyne do czego moge sie przyczepic to nazwa Monte Snack jakos mi sie z chrupkami kojarzy... Nie wiem dlaczego ;-)

8 października 2015 14:23

Monte snack to oczywiście przysmak dla dzieci, wszystkie ktore dostaly kanapki były zachwycone i chciały jeszcze. Jest to dobre rozwiązanie jak się spieszymy gdzies na dodatkowe zajęcia. Jak dla mnie odrobine za słodkie :)

8 października 2015 18:51

Monte Snack okazał się pyszny, słodka przekąska. Czekoladowy, lekki biszkopt + delikatny krem śmietankowy a dopełnieniem jest słodki krem czekoladowo-orzechowy. Wszystko do siebie pasuje idealnie. Aż ciężko poprzestać tylko na 1szt. Polecam wszystkim

Anna Kupska
8 października 2015 23:23

Produkt w smaku jest dobry – taki jaki znamy z deserów monte : nie jest zbyt słodki, mdły, czuć wyraźnie i mleczny krem i czekoladowe nadzienie. Zapach jest przyjemny i kuszący, że nie trzeba się zbyt długo zastanawiać nad zjedzeniem. Biszkopt jest dość gruby, bardzo kakaowy, wilgotny, łatwo się kruszy. W kremie wyczuwam wyraźny smak mleka i nutki bitej śmietany typu „Śnieżka”. Jednak krem czekoladowego z orzechami jest najmocniejszym akcentem tego produktu i sprawia, że kanapka rozpływa się w ustach i jako całość smakuje bardzo dobrze. Po jednej mlecznej kanapce zdecydowanie ma się ochotę na więcej.

Agnieszka
9 października 2015 22:28

Produkt w smaku jest nawet dobry, tylko ten mleczny krem mógłby być lżejszy, bardziej puszysty. Mojej rodzinie nie posmakował.

Anonimowy
13 października 2015 15:55

Witam. U mnie mleczne kanapki, rozeszły się w trybie natychmiastowym. Dzieciaki do szkoły, ja do pracy i żona w domu. Do tego znajomi jeszcze. Ogólne wrażenia bardzo pozytywne, chodź jak dla mnie to troszkę za małe są ;) Dzieciaki były zachwycone nimi, nawet się kłócili o swoje zdanie, jak komu smakowało i czyje lepsze ( a to takie same były ). Mi także smakowały, chodź potrzebowałem od razu dwóch, aby zagłębić się w smak. Żona także zadowolona, miała co zapakować nam na poprawę nastroju i sama też się delektowała.Polecam jako przekąskę między posiłkami lub na deser, a dla dzieciaków do szkoły. m_wolowik

13 października 2015 15:56

tego dnia miałam w domu spotkanie koleżeńsko-rodzinne na 10 osób, których oczywiście poczęstowałam kanapką Monte Snack i stety albo niestety poszły prawie wszystkie sztuki!!!!! wiedziałam że oni są łakomczuchami ale że nie aż takimi "żarłokami" :P ja zjadałam tylko jedną i wiedziałam że będzie przepyszna, inne tego typu kanapki chowają się w cieniu Monte Snack. Moja rodzinka i znajomi również oszaleli na punkcie Monte Snack:)) PYCHOTKA!!!!:) k_wolowik

efkag
18 października 2015 23:32

Miałam okazję testować Monte snack i jestem zachwycona. Wcześniej nie kupowałam tego typu przekąsek, teraz zaczęłam, bo bardzo odpowiada mi i smak i sytość Monte Snack. Jak dla mnie jest to idealna przekąska do kawy w pracy. Zaspokaja uczucie głodu, a jednocześnie jest smaczna i tania. Plusem jest to, że jest opakowana w folię, więc w odróżnieniu od pączka, czy drożdżówki zachowuje świeżość i można łatwo ją przechowywać.

Anonimowy
19 października 2015 14:04

Super przekąska dla małych i dużych,zdrowo pysznie!! sylwiawk

20 października 2015 15:05

My równiez testowalismy Monte Snack, uwazam ze jest to super przekaska, wilgotny biszkopt z mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem pycha, dzieci sie nia zajadlay, zreszta rodzinka i znajomi rowniez. Dla mnie osobiscie troszke za slodka, ale to tylko moje skromne zdanie, bo reszta tak nie uwaza :) Przed testowaniem nie mialam okazji sprobowac mlecznej kanapki, jednak po przetestowaniu nie zawiodlam sie :) Smak przepyszny, rozplywa sie w ustach. Mysle ze zagosci u nas w domu na stale.Tym bardziej ze cena nie jest wygorowana. Polecam sprobowac tym co jeszcze nie probowali :)

asicqa
22 października 2015 16:33

Miałam możliwość przetestowania :) Idealnie mleczna kanapka dla dzieci na drugie śniadanie. Ten aksamitny, puszysty mleczny krem otulony czekoladowym biszkoptem i delikatnym gratisem w środku rozpływa się w ustach. A w połączeniu z kawą można tylko odpłynąć :) zdecydowanie polecam!

wojtdul
23 października 2015 21:17

Smaczna fajna i zdrowa forma II śniadania :) Coś co śmiało mogę dać dzieciom do szkoły.

25 października 2015 21:49

Monte Snack to delikatny,ciemny biszkopt wypełniony mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem.Smakuje zarówno dzieciom jak i dorosłym.Idealny na popołudniową przekąskę,jako drugie śniadanie do szkoły czy słodki dodatek do kawy.Najlepiej smakuje schłodzony.Pyszna i pożywna przekąska dla małych i dużych łakomczuchów.
Nam bardzo mleczna kanapka smakowała,polecamy :)

kemora
29 października 2015 19:05

JA też miałam przyjemność testować i bardzo mi smakowała jako kanapka jak i moim testerom.Do tej pory nie przepadałam za takimi rzeczami.

Anonimowy
5 listopada 2015 13:02

Anka87
Cześć próbował mleczna kanapkę uważam że jest świetna zarówno jak dla dzieci tak też dla dorosłych łasuchów, pyszna w poręcznym opakowaniu serdecznie polecam

Anonimowy
24 marca 2016 11:04

Witam Wszystkich - moja nazwa wiolah83!
Ja również mam okazję testować Monte z dodatkami, swoje zapasy już powoli znikają i mam swojego faworyta Monte z przepyszną wiśnią- deser idealnie zrównoważony nie za słodki i nie kwaśny - wręcz idealny.
Kończą się również powoli deserki przeznaczone do rozdania i jakież tu zaskoczenie. Mam siostrzenice która ma skończone 3 lata i wręcz nienawidzi żadnych serków i deserków mlecznych - jest typowym niejadkiem. Dałam jej do spróbowania Monte z wafelkami i tu ogromne zaskoczenie bo dziecko zjadło cały deserek z ogromnym apetytem.

7 kwietnia 2016 20:31

Miałam okazję przetestować pyszne deserki Monte,które dostępne są w rożnych smakach.Polecam serdecznie.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger