Przetestuj 1 z 75 płynów micelarnych Nivea

Konkurs

Sprawdź jak skutecznie usuwa makijaż i pielęgnuje Twoją skórę. Wypełnij krótką ankietę i odpowiedz na pytanie: Jak dbasz o skórę twarzy?

Nagrodą Testu dla 75 Zwycięzców jest 1 płyn micelarny spośród:
- Pielęgnujący Płyn Micelarny do cery normalnej i mieszanej,
- Pielęgnujący Płyn Micelarny do cery suchej,
- Sensitive Płyn Micelarny 3 w 1

Zgłaszać można się do 4 października 2015

Wszystkie akcje z Klubu Nivea zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj


Jeżeli chcesz być na bieżąco z informacjami dołącz do Nas na Facebooku:
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

22 września 2015 17:15

Chciałbym stestowac zestaw nr 2 ponieważ uwielbiam firme BB a tych produktow niemialam okazji jeszcze wyprobowac. Juz od dluzszego zasu probuje odnalesc krem ktory zadowoli mnie i moja skore ale ciagle nie mogę trafić.moze akurat kremy ktorw sa w zaproponowanym zestawie mnie zaspokoja :):tym bardziej iz moja cera coraz bardziej potrzebuje pomocy

23 września 2015 15:14

Czy mogę się też dopisać. Interesuje mnie testowanie zestawu nr 1 do cery normalnej i mieszanej. Pozdrawiam Tomek

Anonimowy
23 września 2015 19:08

Trzeba kliknąć w 'zostań testerem', zostaniesz przekierowany do stronki, gdzie musisz założyć konto w 'klubie moja nivea' i dopiero wtedy zgłaszasz się do testów :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger