Darmowa wyprawka dla kota Royal Canin

Konkurs

Jakiś czas temu pisałam Wam TUTAJ o możliwości zamówienia darmowej wyprawki dla kota Whiskas. Teraz firma Royal Canin zorganizowała podobną akcję, dzięki której można zamówić darmową wyprawkę dla swojego kociaka z dostawą do domu. Akcja skierowana jest do osób niezarejestrowanych jeszcze w Royal Canin.

Akcja trwa do 31 grudnia 2015 r. lub do wyczerpania kocich wyprawek.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):



Udostępnij: :
 

+ komentarze + 11 komentarze

Anonimowy
2 września 2015 19:03

Proszę o udzielenie informacji czy wszystko jest za free, tzn. przesyłka również?

Anonimowy
2 września 2015 19:18

Czy przesyłka też jest darmowa?

Anonimowy
3 września 2015 10:36

wszystko jest za free :) wlasnie dostalam przesylke

4 września 2015 11:25

Dziekujemy :) za paczkę

6 września 2015 14:02

akcja już zakończona

Anonimowy
7 września 2015 18:58

dosc krotka akcja, szkoda bo to zawsze wiaze z marka i dobrze o niej swiadczy ale zeby juz we wrzesniu nie mieli probek to troszke smieszne.chyba ze jak knorra zamawia cały akademik;)

14 września 2015 21:08

Ponownie wyprawka jest dostępna. Pozdrawiam

Anonimowy
15 września 2015 08:32

Skąd wiadomo, że skończyły się próbki? ja dziś założyłam zamówienie i dostałam informację, że w ciągu kilku dni dostanę przesyłkę :) czyżby dostali nowe próbki?
Pozdrawiam

Anonimowy
15 września 2015 11:28

A mnie się dzisiaj nie udało już zamówić. Szkoda :(

Anonimowy
15 września 2015 14:40

szkoda bo dla nowych zarejestrowanch uczestników,jakiś czas temu miałam kota który zdechł,teraz mam nowego małego i nie mogę zamówić,bo mają dane.

15 września 2015 19:42

Spróbujcie ponownie jutro. Lub pojutrze.. Napewno się uda...

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger