Wypróbuj nowe podpaski Always Ultra - 2500 zestawów czeka

Konkurs

Zostań jedną z 2 500 Ambasadorek, które otrzymają bezpłatnie indywidualny zestaw z podpaskami Always Ultra w trzech wariantach - do własnego użytku oraz do podarowania przyjaciółkom i znajomym.

Zgłoś się do udziału w projekcie i wypełnij formularz zgłoszeniowy. Zdobądź szansę na udział w projekcie! W zestawie startowym znajdziesz:

Do własnego użytku...
- 4 podpaski Always Ultra Super Plus
- 1 opakowanie podpasek Always Ultra Night (7 szt.)
- 4 podpaski Always Ultra Sensitive Super Plus
- Przewodnik projektu
- Książeczka „Badanie opinii”

Do przekazania innym…
- 12 podpasek Always Ultra Super Plus
- 12 podpasek Always Ultra Night
- 12 podpasek Always Ultra Sensitive Super
- 12 saszetek Always
- 20 ulotek Always

Po otrzymaniu zestawu testowego należy wypróbować trzy warianty nowych podpasek Always Ultra oraz przekazać próbki koleżankom i znajomym, a następnie podzielić się opinią.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 7 komentarze

21 sierpnia 2015 08:25

Ja już wczoraj się zgłosiłam :) Pozdrawiam!

Anonimowy
21 sierpnia 2015 13:25

Zgłoszone. Czekam na wyniki :D

28 sierpnia 2015 20:08

Ciekawa jestem, co trzeba napisać żeby wygrać testowanie, bo mnie się nie udało :/

Anonimowy
29 sierpnia 2015 18:25

mi tak :) napisałam tylko ,że próbki bym podarowała koleżankom,a potem przekazała ich opinie dalej :)

30 sierpnia 2015 19:40

Bez sensu , oni to chyba losuja bo ja sie bardziej nameczylam

11 września 2015 08:42

Mi tym razem się udało. A trochę napisałam. Wcześniej zgłaszałam się do innych projektów Everydayme i nic z tego nie wychodziło. Nie wiem na jakiej podstawie wybierają testerów. Zapraszam do siebie na relacje z testów Always Ultra.

Anonimowy
22 października 2015 16:46

Mi też udało się zostać testerką i wraz ze znajomymi oraz rodzinką wypróbowałyśmy nowe Always Ultra. Producent zapewnia 100% chłonności i komfortu noszenia, no i większość dziewczyn zdecydowanie jest zadowolona ze skuteczności. Mi najbardziej przypadły do gustu Sensitive.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger