Testuj zestawy kosmetyków - XIV edycja

Konkurs

Czternasta edycja testowania zestawów kosmetyków na portalu Aleja Kobiet.

Zasady testowania:
1. Sprawdź jakie kosmetyki są dostępne w każdym z zestawów.
2. Wybierz ten zestaw, który chciałabyś otrzymać do testów.
3. W komentarzach pod tym artykułem uzasadnij dlaczego chciałabyś otrzymać ten właśnie zestaw.

Jak zwykle do przetestowania 4 zestawy – możecie wybierać spośród:
1. zestawu oczyszczająco-peelingującego
2. zestawu antycellulitowego
3. zestawu kremów.
4. zestawu serum + krem

Zgłaszać można się do 30 sierpnia 2015

Pozostałe testowania na Aleja Kobiet zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 2 komentarze

Evellla
19 sierpnia 2015 16:41

Witam, chciałabym dać szansę skórze dzięki zestawie antycellulitowym waszej marki. Szukam wszelkiej pomocy na ciągłe rozrastające się rozstępy i coraz widoczniejszy cellulit dla mnie i mamy.
Życie jest piękne, jednak kompleksy dają się we znaki, psując przy tym humor.
Wasza reklama oraz opisanie działania składników daje nadzieję na poprawę samopoczucia którego nadaje wygląd.

30 sierpnia 2015 14:38

chciałabym otrzymac zestaw pierwszy ponieważ moją skóra jest mmimo tego ze mloda to są z nią problemy takie jak tradzik, przebarwienia, przesuszony naskórek itp. co sprawia ze mam kompleksy mam nadzieje ze dzieki temu zestawowi który bylby dla mnie tez czyms nowym bo w swoim zyciu duzo produktów oczyszczających i peelingujących przetestowalam i chce trafic na najlepszy i stym zestawem moze to bedzie łatwiejsze znalesc ten jedyny ratunek :) pozdrawiam

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger