Wygrana koszulka

Konkurs

Jakiś czas temu pisałam Wam TUTAJ że do zgarnięcia jest 1000 koszulek. Wystarczyło dodać ciekawą recenzję na temat wybranej plaży. Dzisiaj kurier mi dostarczył wygraną koszulkę z napisem: Dla chcącego plaża.

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

28 lipca 2015 15:45

Świetna koszulka ;) ja też wygrałam, ale na razie jeszcze czekam. Niech się dobrze nosi ;)

Anonimowy
28 lipca 2015 19:32

Ja na swoją koszulkę i parawan jeszcze czekam:)

Anonimowy
29 lipca 2015 14:34

A ja dostałam z napisem Co plaża to obyczaj

Anonimowy
30 lipca 2015 17:29

Tez dostalam koszulke ups-em przyszlo...

apropo firm kurierskich uwaga na maile oszusci podszywaja sie pod firmy kurierskie z informacja ze kurier danego dnia nie zastal nikogo w domu i jest podany link w ktorego niby to mamy kliknac gdzie zostanie podany pin ktory to mamy pozniej kurierowi przekazac... uwaga na tego typu maile i smsy

2 sierpnia 2015 18:39

ja mimo ze wysłałam, nie otrzymałam koszulki.najwidoczniej moja ''praca'' nie była ciekawa :D

3 sierpnia 2015 22:59

Też dostałam koszulkę :) napis "co plaża to obyczaj" :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger