Moje najnowsze wygrane

Konkurs

Jakiś czas temu pisałam Wam o konkursie TUTAJ gdzie do wygrania było 300 zestawów ręczników Mola oraz inne nagrody. Udało mi się upolować taki jeden zestaw ręczników :)

W konkursie Jacobs o którym pisałam Wam TUTAJ do wygrania było codziennie 100 zestawów Jacobs. Pierwszego dnia wysłałam 5 zgłoszeń i od razu udało mi się wygrać 2 razy.

Ponadto udało mi się w tym roku wygrać kilka innych cennych nagród ale tym to pochwalę się dopiero pod koniec roku roku :)


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 15 komentarze

10 lipca 2015 13:07

Dlaczego nie mogę skomentować ani polubić nic na Pani fanpage na facebooku skoro mam polubioną stronę? Pozdrawiam! Patrycja Wolska

bo dostała Pani bana za nieprzestrzeganie zasad Savoir Vivre

https://www.facebook.com/notes/%C5%82owca-okazji/savoir-vivre/841571269256673

10 lipca 2015 13:21

Bardzo fajne wygrane. Gratuluję!

10 lipca 2015 13:35

nie rozumiem jak spamowałam ale każdy ma prawo do własnych decyzji. Pozdrawiam

Anonimowy
10 lipca 2015 13:38

W konkursie mola nie bralam udzialu :) WJacobs wygralam 29 czerwca wiec chyba bede musiala jeszcze poczekac :)) wygralam jeszcze w OREO, mam do testowania krem NIVEA, pieluchy PAMPERS PANTS, kredke MNY i ADIDAS CLIMACOOL. To z takich wiekszych zdobyczy. Wszystko dzieki tobie! DZIEKUJE :) !!!

Aga

Patrycja za darmo banów nie rozdaję bo tego nie lubię, widocznie na niego zasłużyłaś. Nie pamiętam konkretnie za co dane osoby mają bana ale większość w ostatnim czasie dostało za spamowanie do swojego bloga.

10 lipca 2015 14:50

Gratulacje , miłego testowania :)

10 lipca 2015 15:00

I ja czekam na jacobsa, gratuluję :)

10 lipca 2015 15:18

Ja wszystko rozumiem , tylko , że adres mojego bloga jedynie udostępniam w grupie do której należę . U Pani nie przypominam sobie nawet abym jakikolwiek post publikowała dlatego byłam zdziwiona tym całym 'banem' . Pani nie pamięta, ja nie pamiętam więc to chyba dziwne? Miłego dnia życzę . Pozdrawiam serdecznie .

No trudno żebym pamiętała za co kogo kiedyś zbanowałam ;) Na kartce sobie tego nie zapisuję. Nie lubię dawać banów, dlatego jak ktoś mi spamuje to najpierw ładnie usuwam posty, jak widzę że osoba dalej spamuje to dopiero dostaje bana. Na pewno za nic nikogo nie banuję, a posty musiała Pani pisać bo inaczej nie można komuś dać bana za czytanie :)

Anonimowy
10 lipca 2015 20:59

Z tym jacobsem niestety mi się nie udało;/ a tak chciałam dostać ten zestaw... W tym roku również zdobyłam kilka nagród ale nic jakiegoś nadzwyczajnego, ot, tak od czasu do czasu jakaś mała nagroda. Zdjęcia i opisy wygranych zamieszczam na swoim blogu, ale nie wiem czy mogę podać link do strony;p

Anonimowy
10 lipca 2015 21:11

Jakim cudem wygrałaś w Jacobs? za zaprojektowanie takiej banalnej szklanki? moje były o niebo lepsze, tam chyba nie żadnej komisji oceniającej tylko automat. PS, nie myśl,że Cię krytykuję, po prostu się dziwię.........

pewnie i były, nie będę się z Tobą kłócić które lepsze, bo wiem że moje nie były najlepsze ale wygrały :)

Ja w zeszłej edycji nie wygrałam ani razu, mimo że miałam fajne szklanki. Na drugi dzień ktoś wygrywał i miał prawie identyczny projekt do mojego i myślałam że szlak mnie trafi. Jacobs już nie raz na swojej tablicy pisał rozżalonym że nagradza te pracochłonne prace i te mniej skomplikowane aby dać wszystkim szanse na wygraną.

Miałam też zrobione lepsze pracochłonne a wygrały moje najgorsze projekty.

Anonimowy
10 lipca 2015 21:42

Ja również wygrałam ale tylko raz, bo widocznie pomysł w stylu komunistycznego plażowego manifestu z Jacobsem w roli głównej bardziej się podobał niż okazjonalny z naszą datą ślubu z 25 lipca 2015. Nie każdy pomysł ludzi przypadł do gustu komisji ale w galerii jest mnóstwo pięknych twórczych prac i moim zdaniem ani jedna nie sprawiała wrażenia, że wybrana została przez automat. Ja się natomiast dziwię, że istnieją tacy ludzie, którzy uważają się za kreatorów światowego formatu (copywriting najwyższej próby) a bawią się w konkursy szklankowe i mają pretensje, że to nie oni zgarnęli całą pulę szklanek dla siebie. Bo przecież taaaki wielki talent i o nieeebo lepsze szklanki zaprojektowali niż znana i popularna blogerka... Naprawdę dziwię się, że marnują ten talent w takich konkursikach...

11 lipca 2015 11:42

Gratuluję wygranych! Ja nie brałam udziału w konkursie Jacobsa bo akurat nie miałam jakoś weny twórczej :) za to udało mi się zdobyć nagrodę w konkursie zorganizowanym przez Posti na stronie Ofeminin - pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger