Testuj zestawy kosmetyków - XI edycja

Konkurs

Weź udział w 11 edycji zabawy - testowaniu kosmetyków na portalu Aleja Kobiet.

Zasady testowania:
1. Sprawdź jakie kosmetyki są dostępne w każdym z zestawów.
2. Wybierz ten zestaw, który chciałabyś otrzymać do testów.
3. W komentarzach pod artykułem pod poniższym linkiem uzasadnij dlaczego chciałabyś otrzymać ten właśnie zestaw.

Do przetestowania:

1. Zestaw peelingów
- Sylveco peeling oczyszczający do twarzy
- Tso Moriri peeling kawowy

2. Zestaw kremów
- Avon bogaty krem odżywczy Anew Nutri-Advance
- Eveline Cosmetics Argan Oil przeciwzmarszczkowy odmładzający krem na dzień

3. Zestaw brązujący
- Lirene rajstopy w sprayu
- Bielenda brązująca pianka do ciała

4. Zestaw podkładów
- Bell Cover Mat Make-Up
- Soraya Studio Cover make-up kryjący

Zgłaszać można się do 14.06.2015

Pozostałe testowania na Aleja Kobiet zobaczysz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

29 maja 2015 11:49

Zestaw nr 4. Chciałabym przetestować ten zestaw ponieważ ostatnio moje cera się zbuntowala i pojawiają się wypryski a w tym zestawie sa podklady kryjace.

29 maja 2015 19:32

Zestaw nr 4. Bardzo chciałabym przetestować właśnie ten, ponieważ od zawsze mam problemy z cerą, na której widać sporo niedoskonałości. Dodam też, że borykam się z tak zwanym "świeceniem" się czoła i policzków, w związku z czym chętnie wypróbuję te podkłady:)

29 maja 2015 19:40

Chiałabym zestaw nr 3 ponieważ po zimie moje ciało jest bardzo blade jak również skóra na nogach ma nierówny koloryt i chciałabym nadać na lato ładny koloryt opalonej skóry o którym każda dziewczyna marzy.

30 maja 2015 11:48

Chciałabym przetestować zestaw nr 3, ponieważ uwielbiam opaleniznę,a niestety obecne warunki pogodowe nie pozwalają na zdobycie pięknej, naturalnej opalenizny. Rajstopy w sprayu to dobre rozwiązanie dla kobiet takich jak ja, które uwielbiają nosić sukienki, a pozwala uniknąć krępujących "oczek" i zagięć. Z dziesiątek kosmetyków brązujących jakie miałam okazję używać, ani razu nie spotkałam się z pianką. Myślę, że mogłoby to być ciekawe i wygodne rozwiązanie, które pozwoli poczuć mi się piękniejszą.

Paulina Jurek
31 maja 2015 16:21

Chcicałabym otrzymać próbkę ZESTAW NR 4. Makijaż jest moim hobby ale i 'drugą skórą'. Bazuje na kosmetykach, w tym podkładach różnych firm, a wymienionych wyżej jeszcze nie testowałam. Może akurat zestaw okażę się numerem 1?? Pomóżcie mi to ocenić i wyślijcie zestaw.

2 czerwca 2015 19:58

Zestaw numer 2- na lato każda z nas chce mieć piękną i odżywioną skórę. Po peelingu moja skóra staje się jędrniejsza i czystsza- dlatego ten zestaw jest odpowiedni dla mnie. Chętnie przetestuję ten zestaw, zwłaszcza przez peeling kawowy którego od dawna chcę spróbować :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger