Do przetestowania 9 000 kremów Nivea Care

Konkurs

Odpowiedz na jedno pytanie, a otrzymasz krem NIVEA Care, który zapewni Ci 100% odżywienia i 0% uczucia lepkości. Przekonaj się sama! Jury wybierze 9.000 najciekawszych zgłoszeń do Testu, którym zostanie przyznana nagroda.

Wypełnij krótki test i odpowiedz na pytanie: Dlaczego to właśnie Ty powinnaś dać się zaskoczyć innowacyjnej formule kremu Nivea Care?

Nagrodą w teście dla 9.000 Zwycięzców jest krem NIVEA Care.

Zgłaszać można się do 15 maja 2015

Możesz też wziąć udział w teście tego samego kremu TUTAJ. Do przetestowania jest 1000 sztuk.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):






Udostępnij: :
 

+ komentarze + 10 komentarze

Anonimowy
8 maja 2015 19:07

Ja już dostałam @ zwrotnego, że będę testować:)

Anonimowy
9 maja 2015 11:45

Ja też otrzymałam potwierdzenie, że dostanę krem. Fajnie, że Nivea tyle kremików rozdaje - dużo dziewczyn i kobiet skorzysta. To przyjazna marka i ogólnie dużo świetnych konkursów organizuje, ja kiedyś wygrałam ich konkurs i wśród 100 kobiet znalazłam się na okładce VIVY w reklamie kremu z Q10, dostałam też w prezencie te kremy na dzień i na noc, a są one dość drogie. Naprawdę warto brać udział w konkursach i testach Nivea - teraz świetny konkurs z rowerami. Pisałaś już Gosiu o nim i też wzięłam udział.

9 maja 2015 20:35

super :)

Anonimowy
12 maja 2015 19:03

a dostaje się maila zwrotnego po jakim czasie

Anonimowy
14 maja 2015 21:26

Ja dzisiaj dostałam. Maila wcześniej żadnego nie było. Przesyłka inpostem.

Anonimowy
15 maja 2015 15:04

ja wygrałam 5 !! dla siebie,córki,mamy,siostry i koleżanki :)mail o tym,że wygrałam ,przyszedł w ciągu 15 min

Anonimowy
18 maja 2015 08:05

Ja,dostalam info w tamta niedziele,ze dostane kremik,ale na razie nic..

Anonimowy
18 maja 2015 08:43

ja też już dostałam,supr krem.

Anonimowy
20 maja 2015 16:48

zachłanność nie zna miary....szkoda, że dla ciotki i dalszej kuzynki jeszcze nie zamówiłaś..

Anonimowy
22 maja 2015 22:02

dostałam i jest naprawdę dobry delikatny i szybko się wchłania nawet zapach mi nie-przeszkadza jetem zadowolona

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger