Buzzaar - nowa platforma testowania

Konkurs

Buzzaar prowadzi projekty z zakresu testowania nowych produktów na licznej grupie aktywnych osób i zbierania ich wrażeń i komentarzy. Produkty mogą być różne: szampony, nowa karma dla psów czy innowacyjny nawilżacz. Testowanie jest bezpłatne dla wszystkich członków. W zamian proszą tylko o jedno – szczerą opinię na temat produktu.

Jeśli się zarejestrujesz zostaniesz Agentem. Agenci to zwykli ludzie, którzy zgłosili chęć udziału w akcji i otrzymali swój buzz-kit do testowania. Po przetestowaniu produktu i podzieleniu się ze swoimi przyjaciółmi, agenci przygotowują raport z testowania, odpowiadają na pytania i przesyłają zdjęcia.

Buzz-kit to prosty pakiet zawierający wszystko, czego potrzebujesz, żeby stać się ekspertem marki: próbki produktu, instrukcje, czasopisma, upominki dla przyjaciół i conversation starter – czyli klucz do rozpoczęcia Twojej przygody.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 10 komentarze

Anonimowy
20 maja 2015 14:42

Dziwna jest ta strona. Mimo, że jest wybrany język polski komunikaty wyświetlane są w języku rosyjskim. Rejestrował się ktoś na tym?

20 maja 2015 18:09

Ja się zarejestrowałam,ale nie można dodać telefonu komórkowego.No i nie mam żadnego loginu i hasła

20 maja 2015 22:18

login i hasło przysyłaja e-mailem poźnije można zmienić hasło

Anonimowy
21 maja 2015 09:57

a jaki format tel należy wpisać bo bez tego nie można się zarejestrować??

Anonimowy
21 maja 2015 11:02

Ja dodałam telefon na początku trzeba wpisać +48. Chyba sobie odpuszczę nie podoba mi się ta strona.

Anonimowy
21 maja 2015 15:26

dziwna strona,same problemy,zalogowałam się było ok ,raz !! potem cały czas błąd logina lub hasła,i tak w koło,ustawiam nowe hasło i znowu błąd...

Anonimowy
21 maja 2015 16:15

Podobno to agentura rosyjska dane zbiera.

21 maja 2015 16:48

numer wpisujecie normalnie, tak to musi przykładowo wyglądać: +48665236956. ja komunikaty po zarejestrowaniu miałam po polsku, moze jakiś błąd byl czy coś. Pozdrawiam.

1 czerwca 2016 11:45

Chca nr pesel a to mo się nie podoba

Anonimowy
1 czerwca 2016 21:14

jakoś za dużo informacji chcą...

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger