Odświeżacze samochodowe z Biedronki do testowania

Konkurs

W poniedziałek pisałam Wam o teście Biedronki TUTAJ gdzie 1000 osób przetestuje odświeżacze samochodowe.

Dzisiaj dotarła do mnie paczka. Znalazłam w niej 10 różnych zapachów: Perfect Day, Mango, New Car, Green Breeze, Seet Memories, Antitabacco, Black, MoonSky, Vanilla, Eternal Beauty.

Szkoda tylko że nie ma możliwości zawieszenia ich w samochodzie.





Udostępnij: :
 

+ komentarze + 5 komentarze

16 kwietnia 2015 18:24

Też dzisiaj dostałyśmy. Jednak zaskoczyła nas zawartość, spodziewalam się trochę innej wersji

Anonimowy
16 kwietnia 2015 21:29

Ja też tym bardziej że im testujemy. Ale ja zrobię dzurke i przywiąże w samochodzie

Anonimowy
17 kwietnia 2015 01:07

Testowanie takich "próbek" trochę mija się z celem. Testowanie takiego produktu powinno polegać na możliwości sprawdzenia jak "zachowuje" się dany produkt w określonym otoczeniu. Rozumiem, że to wszystko jest darmowe, ale wydaje mi się, że podstawą powinno być testowanie w samochodzie, chociażby dlatego, żeby sprawdzić trwałość zapachu a i nie z każdym zapachem da się podróżować. Szkoda, że nie można przetestować tych "próbek" w bardziej praktyczny sposób.

17 kwietnia 2015 10:43

Też dostałam próbki do testowania,mogły być do zawieszenia aby przetestować w aucie.

Anonimowy
21 kwietnia 2015 11:11

Widzę, że nie tylko mnie zaskoczyła zawartość pudełka. ;)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger