Zostań Ambasadorką Le Petit Marseillais i testuj pachnącą niespodziankę prosto z Prowansji

Konkurs

W trakcie rekrutacji do kampanii zarejestruj się na portalu, a następnie uzupełnij wszystkie potrzebne dane, koniecznie zaznaczając zgodę na otrzymywanie newslettera. Dzięki temu w ciągu 24h otrzymasz do wypełnienia ankietę rekrutacyjną, która daje Ci szansę na zostanie Ambasadorką Le Petit Marseillais.

Ambasadorki to osoby, które w danej kampanii otrzymują Paczkę Ambasadorską z produktami do przetestowania i podzielenia się nimi z najbliższymi. Zadaniem Ambasadorek podczas konkretnej kampanii jest także rozmawianie o otrzymanych kosmetykach, przekazywanie informacji na ich temat oraz zasięganie opinii swoich koleżanek i wysyłanie raportów z rozmów z nimi.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):



Udostępnij: :
 

+ komentarze + 1 komentarze

Anonimowy
29 kwietnia 2015 15:09

Zakwalifikowałam się i otrzymałam cudną paczkę. Poczułam się naprawdę wspaniale, opakowanie niesamowicie eleganckie, mnóstwo próbek dla przyjaciół, dwa pełnowymiarowe opakowania pięknie pachnących produktów. Przeprowadzam się do Prowansji! A tak na serio to naprawdę wspaniała marka, nie piszę tego tylko dlatego, że otrzymałam od nich przesyłkę (po części pewnie tak:) ale dlatego, że mam swój ukochany żel o zapachu kwiatu pomarańczy, który najwspanialej na świecie mnie relaksuje i który kupuję odkąd pojawił się w rossmanie.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger