Darmowa wyprawka dla szczeniaka

Konkurs

Masz szczeniaka, który nie skończył jeszcze 6 miesięcy? Wypełnij krótką ankietę i odbierz darmową przesyłkę z wyprawką 5-dniowego wyżywienia dla Twojego Psa.

Pierwsza Paka Szczeniaka zawiera:
- 1 x Sucha karma Pedigree® Junior Vital Protection 470g
- 1 x Bonus Pack Pedigree® Junior z Kurczakiem i Ryżem w galaretce 400 g
- 1 x Saszetka Pedigree® Junior z Kurczakiem i Ryżem w galaretce 100g
- 1 x Przysmak Pedigree® Denta Tubos Junior 72g

Jeżeli masz kociaka to wyprawkę zamówisz TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):




Udostępnij: :
 

+ komentarze + 10 komentarze

Anonimowy
30 marca 2015 15:32

ostrzegam-scam! do tej pory nie mam paczki dla kota...zakwalifikowalem sie,dostalem potwierdzenie i zapewniono mnie ze wkrotce otrzymam paczke.Scam jest po prostu i kradziez danych osobowych!

Anonimowy
30 marca 2015 15:58

w formularzu wszystkie dane plus nr pesel ... dziwne

Anonimowy
31 marca 2015 13:56

Zgadza się, po co pesel? Może zamiast tego by uniknąć wyłudzania paczek przez ludzi, którzy nie posiadają małych piesków ani kotków (dają to jedzenie swoim dorosłym zwierzętom - porcja darmowa), skan książeczki zdrowia zwierzaczka z datą urodzenia i pieczątką weterynarza zamiast pesel:(

Anonimowy
31 marca 2015 14:27

Bo nie wysyla sie jawnie swoich danych nie wiadomo komu...Podkladasz sie,jak na dloni...kto podaje pesel huk wie komu..

Anonimowy
31 marca 2015 21:36

To niestety zwykła ściema polegająca na wyłudzeniu danych osobowych. Na stronie oficjalnej Pedigree nie ma żadnej wzmianki o paczkach.
Autorka powinna jednak zwracać uwage na to co wstawia dla swoich czytelników, a nie narażać ich na nieprzyjemności.

31 marca 2015 21:59

Anonimowy wyżej, są osoby które pisały że wcześniej dostały paczki z wcześniejszych edycji. To że żądają pesel to nie znaczy że oszustwo może chcą wyeliminować oszustów którzy zamawiają próbki na całe rodziny, nie pomyślałeś o tym?

Na stronie jest dostępny regulamin, nie zauważyłam żeby było tam coś podejrzanego, jest podana nazwa agencji reklamowej, jej dane itd. zawsze możesz zgłosić reklamację.

Ja nikogo nie narażam, nikogo nie zmuszam do zamawiania próbek, każdy chyba potrafi czytać co zamawia, a jak zamawia bez czytania regulaminów to już nie mój problem.

Anonimowy
22 maja 2015 20:20

Ja otrzymałam moją wyprawke dla szczeniaka dzisiaj czekałąm 3tyg ale warto było:)

20 listopada 2015 22:42

otrzymałam wyprawke:)

Anonimowy
6 marca 2016 19:48

To nie żadna ściema wyprawki sa dostarczane a akcja jest opisana na stronie ale w tej chwili jest nie aktywna

Anonimowy
22 lipca 2016 17:33

A ja właśnie otrzymałam wyprawkę dla mojego kociaka :-)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger