Konkurs Tymbark #GIFMELOVE - do wygrania mnóstwo nagród

Konkurs

Zasady konkursu:
1. Wybierz wirtualnego Kapsla z walentynkowym hasłem. Codziennie dorzucają nowe hasła!
2. Stwórz i dodaj maksymalnie 10 sekundowy film, który najlepiej będzie odpowiadać hasłu z wybranego przez Ciebie wirtualnego Kapsla.

Za najlepsze gify Tymbark codziennie rozda nagrody. W finale akcji przyznają nagrody główne oraz nagrodę specjalną. Równolegle trwa konkurs na Instagramie gdzie każdego dnia rozdają aż 40 kapselkowych poduszek!

Nagrody:
- 14x Hulajnoga
- 14x Aparat Fujti film
- 14x Pufy Kapselkowe
- 98x Zegarki o’clock
- 70x Słuchawki + zwijacz (zestaw)
- 350x Czapka + długopis + smycz + zwijacz (zestaw)
- 1x Xbox One
- 1x Telefon Samsung
- 1x Galaxy Tab Samsung
- 1x GoPro HERO4 Black

Konkurs zdjęciowy:
- 560x Poduszki Kapselkowe

Konkurs trwa do 27 lutego 2015



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

17 lutego 2015 01:56

Doszły ci może nagrody z grudniowego konkursu tymbarka? Ja nadal czekam:( i nie wiem kiedy mogę się ich spodziewać.

17 lutego 2015 08:38

nie, bo nie brałam w nim udziału

Anonimowy
17 lutego 2015 11:26

Ja brałam udział w grudniowym konkursie i nadal nie otrzymałam nagrody Pisałam na fb i nadal nic... Szkoda czasu na takie konkursy!

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger