Esencja do sosu pieczeniowego ZA DARMO - 250.000 sztuk czeka

Konkurs

Esencja domowego smaku - idealnie gęsty i doprawiony sos. Zamów za darmo esencję do sosów dla Ciebie i Twoich bliskich zupełnie za darmo.

W ramach Promocji bezpłatnie wydanych zostanie 250.000 sztuk zestawów promocyjnych „Esencje Knorr”. W skład zestawów wchodzą dwa opakowania Esencji Knorr (2 kubeczki w każdym opakowaniu, łącznie 4 kubeczki) oraz książeczka z przepisami.

Aby otrzymać esencję wystarczy wypełnić formularz podając swoje dane.

Jedna osoba może otrzymać maksymalnie dwa Zestawy promocyjne niezależnie od tego czy otrzymała je jako Uczestnik czy jako odbiorca Zestawu promocyjnego.

Jakiś czas temu była podobna akcja gdzie można było zamówić bulionetki do duszonych dań Knoor o których pisałam Wam TUTAJ



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):




Udostępnij: :
 

+ komentarze + 22 komentarze

Anonimowy
8 lutego 2015 20:49

Zamawiałam bulionetki ( było potwierdzenie) i jakoś do tej pory nie doszły :( za to wiadomości na poczcie od groma :(

Anonimowy
9 lutego 2015 06:01

dla mnie doszly,ale zanim je dostalam i do teraz dostaje multum przepisow ..po kilka dziennie,mimo iz zaznaczylam,ze chce raz na miesiac..teraz w ogole nie moge uzupelnic z telefonow(2)formularza,gdyz nie wbija kodu miasta-sic!!!o dziwo,az na 2 smartach...i tylko tego okienka nie moge wypelnic..

Anonimowy
9 lutego 2015 09:05

Ja poprzednio zamawialam i doszly ,a zadnych maili niemialam na skrzynce.

Anonimowy
9 lutego 2015 11:10

Ja i moi znajomi dostaliśmy, a bratowa nie, musiało zginąć po drodze

Anonimowy
9 lutego 2015 11:15

A umnie niece sie wypelnic formularz wszystko jest ok ale jak chce wpisac kod pocztowy to nie da sie wrrr

9 lutego 2015 17:44

Ja w wielu testach brałam udział i próbki nie dochodzą doszłam do wniosku że chyba Panie na poczcie sobie przywłaszczają bo na paczce pisze że np. przesyłka reklamowa/marketingowa, tzn niestęplowana to zabieraja, otrzymałam raz dla syna paczkę niekompletną zaklejoną taśmą podejrzewam że takiej bobovita niewysyła.

Anonimowy
9 lutego 2015 20:56

To nie Pani na POCZCIE tylko INPOST dostarcza te bulionetki, więc nie zawalajcie winy na poczte. A na przesyłce jest napisane PRZESYŁKA MONITOROWANA, złóżcie zażalenia do inpostu że wam giną przesyłki.

Anonimowy
10 lutego 2015 06:28

Spróbuj się zapisać z innej przeglądarki. Mnie przy jednej się zaciemnił obraz i nie chciało przejść dalej ale z innej bez problemu. W temacie dochodzenia przesyłek u mnie i u mamy (a mieszkamy w innych miejscowościach) na razie z Knorra doszło wszystko :)
Pozdrawiam

Anonimowy
10 lutego 2015 07:10

Dokladnie..INPOST...ja,ostatnio mialam przesylke z KNORR zawieszona na klamce-przez Inpost wlasnie..Dobrze,ze mam sasiadow w porzadku,wiec nie zaginela a kodu nie da rady wpisac,jak widac-nie tylko mi sie to nie udaje

Anonimowy
14 lutego 2015 23:57

Jak podczas wypełniania formularza zaznaczyłyście opcję "zapisz się na newslettera..." to nie dziwcie się, że teraz przychodzą wam reklamy od knorra. Same jesteście sobie winne. Do mnie bulionetki dotarły bez problemu i w całości i żadnej poczty od knorra nie dostaje.

Anonimowy
19 lutego 2015 21:32

Do mnie tez dotarly i do koleżanki :)

Anonimowy
24 lutego 2015 10:48

Dostałam wczoraj . Znajoma też :D Spamu nie otrzymuję na pocztę. Dostarczył nie In Post ale inny prywatny dostawca - nie pamiętam nazwy...

Anonimowy
24 lutego 2015 12:49

Żadnych wiadomości na poczcie (najlepiej stworzyć osobnego maila na takie typu sprawy).
Mąż i ja już dostaliśmy:)

Anonimowy
25 lutego 2015 17:41

jak nie chcecie wiadomości na maila to zamawiajcie z opcji :wyślij w prezencie,do mnie doszły 3 przesyłki + czwartą koleżanka do mnie zamówiła:)reszta rodziny tez dostała

Anonimowy
25 lutego 2015 17:41

jak się wysłało komuś jako "prezent", to jest list i napisane od kogo się to otrzymało? :)

Anonimowy
25 lutego 2015 18:03

orientuje się ktoś, czy na jedną osobę przysyłają tylko jedną paczuszkę, czy można więcej zamówić na jedną osobę?

Anonimowy
25 lutego 2015 20:01

a gdzie jest ten formularz?

Anonimowy
25 lutego 2015 20:28

Mozna więcej...

27 lutego 2015 08:35

ja dostałam ale wiem, że w miastach listonosze kładą na skrzynkach i wiadomo, kto pierwszy zauważy ten lepszy

Anonimowy
1 marca 2015 06:54

Tego nie nosza listonosze a Inpost,wiec jaka mowa o PP znowu?Dostali wszyscy,ktorym zamawialam-ja takze i bardzo szybko,wszystko przez Inpost,a na listonoszy tu nie zwalajcie,gdyz te probki akurat dostarcza Inpost,a wiec firma niezalezna od PP

Anonimowy
1 marca 2015 06:55

Na 1 osobe tylko 1 paczke a na 1 adres dostarczaja 2,ale na rozne osoby

Anonimowy
1 marca 2015 11:37

Część przesyłek nosi nie Inspost a Speedmail (jakiś nowy twój poczto-podobny), akurat ja tak dostałam, resztę nosi Poczta Polska a wiem stąd że sama pracuje na poczcie i przechodzi to przez moje ręce

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger