Darmowa próbka podpaski Always Ultra Night

Konkurs

Na portalu everydayme ponownie można zamawiać darmową próbkę podpaski Always Ultra Night. Wystarczy tylko podać swoje dane do wysyłki i oczekiwać próbki.

Wysyłka oczywiście jak zawsze darmowa.




ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 27 komentarze

Anonimowy
20 lutego 2015 09:24

juz niestety próbki wyczerpane.....

Anonimowy
20 lutego 2015 09:38

nie dziala

Anonimowy
20 lutego 2015 09:39

nie mozna :
Przepraszamy!

Zbyt wielu klientów zamówiło tę próbkę i chwilowo nie mamy jej w magazynie. Pamiętaj, że możesz otrzymać więcej darmowych próbek świetnych produktów na EverydayMe.pl

Anonimowy
20 lutego 2015 13:35

dokładnie już od paru dni próbek brak ...

Anonimowy
20 lutego 2015 14:04

U mnie dokładnie taki sam komunikat. A promocja zaczęła się przecież dzisiaj...

20 lutego 2015 15:06

Próbki dostępne są z samego rana. Tak było dzisiaj w moim przypadku

Anonimowy
20 lutego 2015 16:24

wczoraj zgłaszałam się i próbek już nie było :/

Anonimowy
20 lutego 2015 18:28

pani Kasiu Cybulska cóż pani za bzdury plecie? ja od kilku dni już widziałam na stronie everydayme.pl zaproszenie do próbki podpasek always i próbowałam wielokrotnie o różnej porze dnia i nocy kilka dni pod rząd i ciągle pisało że nie ma w magazynie

20 lutego 2015 19:55

Przecież nie napisałam tego dla żartów. Ja swoją próbkę zamówiłam i jak ją dostanie to wyśle tutaj zdjęcie tyle mogę zrobić. Na FB dużo osób pisze że też zamówili więc nie jestem sama. Z testami biedronki było tak samo. Ledwo zauważyłam że się zaczęło a było już po wszystkim i nie zdążyłam. I też nie wierzyłam innym że im się udało. Co złego to nie ja. Nie miałam złych intencji i nie opowiadań bzdur. Pozdrawiam

Anonimowy
20 lutego 2015 20:59

gdzie na facebooku mogę poczytać że ktoś zamówił tą próbkę?

Anonimowy
20 lutego 2015 21:19

Ludzie przecież wyraźnie pisze ''chwilowo nie mamy jej w magazynie'' więc znaczy to tyle, że pewnie pojawi się za jakiś czas :) Skoro oferta cały czas tam wisi tzn że nie ma co się rzucać, spokojnie...

Anonimowy
20 lutego 2015 21:49

Moja koleżanka wypełniała dzisiaj w nocy ok północy i udało się zamówić próbkę podpasek - więc były na pewno. Natomiast ja dostałam się na trzy kampanie testowania w Biedronce - także można, ale guzik do zalogowania jest widoczny może ze 2 minuty i jest po fakcie.

21 lutego 2015 10:41

próbki dostępne są po 24, kolejne osoby piszą że dziś zamówiły. Dają jakąś pulę do zamówienia a później są niedostępne.

Anonimowy
21 lutego 2015 18:35

no to do zobaczenia o 24 na everydayme :)

Anonimowy
21 lutego 2015 20:47

następna partia będzie dopiero w poniedziałek o 24, dziś jest sobota...

Anonimowy
22 lutego 2015 00:04

Ja właśnie zamówiłam ;-)

Anonimowy
22 lutego 2015 00:17

a guzik prawda ,to automat-komputer ustawia,własnie zamówiłam sobie i rodzince :)
Gratulacje

Twoja próbka jest w drodze!

Anonimowy
22 lutego 2015 00:34

Można już zamawiać próbki always ja spróbowałam przed chwilą i zamówiłam pisało gratulacje twoja próbka jest już w drodze ! można zamawiać w weekendy bo ja zamówiłam o 24 i rzeczywiście lepiej jest zamawiać późnym wieczorem bo z rana jak się na to rzucą to jasne że nawet z samego rana nie będzie po co wchodzić bo nie da rady zamówić , ale everyday me nie jest pierwszym portalem z próbkami który tak robi że późnym wieczorem da się jeszcze coś zamówić a z samego rana już nie , kiedyś chciałam zamówić próbki karmy dla kota josera to też jak weszłam z rana to formularz był niedostępny bo już nie mieli próbek , a jak weszłam o 24 to mogłam sobie normalnie zamówić , także czasami najlepiej jest zamawiać coś późnym wieczorem ,zwłaszcza jeśli wiemy że ilość danego produktu możliwego do zamówienia jest ograniczona , bo tak czasami jest że producenci przeznaczają tylko pewną pulę produktów do bezpłatnego wypróbowania , a po przekroczeniu tej puli zamówienie darmowego produktu staje się niemożliwe ale tutaj nie ma się bo tak naprawdę prędzej czy później każdy użytkownik everyday me może sobie tą próbkę zamówić , ja nawet nie raz miałam tak że nie mogłam zamówić przez parę dni albo do mnie nie dotarła , a na everydayu można zamówić próbkę tylko raz to wtedy najczęściej pisałam do nich maila z wyjaśnieniem i po jakimś czasie próbki przychodziły :)

Anonimowy
22 lutego 2015 11:35

tu nie chodzi i późny wieczór tylko właśnie o północ,chwilke po ,i weekend nie ma nic do tego,ja tez wczoraj o godzinie 00:00 weszłam i pozamawiałam :)
co do próbek josera juz szał przeszedł i są dostępne w ciągu dnia a włąsnie wieczorem juz nie ,no chyba że znowu o północy :)i wbrew temu co jest napisane ,przychodzi kilka na jeden adres
http://www.josera-kot-probki.pl/

Anonimowy
22 lutego 2015 13:21

a wiecie może czy wysyłają całe paczki tak jak kiedyś czy tylko kilka sztuk na wypróbowanie ?

Anonimowy
22 lutego 2015 20:13

mam nadzieje ,ze tym razem nie będziemy czekać 3 miesiące jak ostatnio....

Anonimowy
23 lutego 2015 06:22

Zamówiłam sobie przed chwilką wszystko działało. A na dostarczenie próbki mogę poczekać nawet 3 miesiące. Ważne, że zawsze wysyłają do Nas próbki :)

Anonimowy
23 lutego 2015 08:39

o 7 rano jeszcze były :)ostatnie probki zamawialam początek grudnia a przyszly 19 lutego :)i tak ja dostałam 4 probki w pudełeczką ,mam 3 a siostra 2 ,wszystko zamawiam ja tego samego dnia i jak to wytłumaczyć?jak coś nie przyjdzie wcale to możliwe ,że nie wysłali lub na poczcie zagineło ale tak ?

Anonimowy
24 lutego 2015 00:48

ja wlasnie zamowilam probki
jak ktos wspomnial, mozna bylo zamawiac od godz 24

Anonimowy
24 lutego 2015 12:50

Widzę ze czerwona siostra nawiedziła tutaj panie. Walka o jedną podpaskę,lol..

Anonimowy
9 marca 2015 14:15

https://www.everydayme.pl/offers
a teraz można zamówić Fairy do zmywarki. Tak samo są dostępne po 24

Anonimowy
3 kwietnia 2015 13:04

kiedyś dawali po całej paczce terasz sztuka przyszła,szkoda zamieszania...

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger