Darmowa próbka kapsułki Ariel 3in1 Pods Mountain Spring

Konkurs

2 lutego otrzymałam próbkę kapsułki Ariel 3in1 Pods Mountain Spring z portalu everydayme, którą zamawiałam gdzieś w listopadzie lub w grudniu, nawet nie pamiętam.

O próbkach i możliwości ich zamawiania pisałam Wam TUTAJ
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 17 komentarze

Anonimowy
3 lutego 2015 18:23

Ja juz miesiac temu zamowilam i nic :(

Anonimowy
3 lutego 2015 20:04

Ja dostałam

Anonimowy
3 lutego 2015 20:44

dziś do mnie też dotarło, a do Pani/Pana dotrze pewnie w ciagu tyg.

3 lutego 2015 23:43

Ja już nie pamiętam kiedy zamówiłam te wszystkie dostępne u nich i żadnej nie ma :<

Anonimowy
3 lutego 2015 23:56

Też doszło:)

Anonimowy
4 lutego 2015 08:33

No ja takze zamowilam chyba w listopadzie albo poczatkiem grudnia i do dzis nic..

Anonimowy
4 lutego 2015 10:25

Ja też zamawiałam i Ariel i Fairy a jak na razie nic już zaczęłam myśleć że panie na poczcie to przechwyciły ale skoro dopiero teraz dochodzą to może jest jeszcze szansa

Anonimowy
4 lutego 2015 11:00

Ja nadal czekam...

Anonimowy
4 lutego 2015 11:49

Ja dostaję wszystko, co zamówię, mam super listonosza. Moja mam prawie nic, podlega pod inną pocztę. Więc jak nie winić poczty?

Anonimowy
4 lutego 2015 17:16

Ja dostałam dzisiaj .Taką samą kapsułke miała koleżanka i była z niej bardzo zadowlona

Anonimowy
4 lutego 2015 19:34

czekamy juz z 2 miesięce!!! co tam sie dzieje kiedyś to było 2-3 tygodnie ,szkoda :(

Anonimowy
4 lutego 2015 23:09

ja choć od dawna zamawiam próbki z everydayme nie dostałam jeszcze ani jednej .....

5 lutego 2015 08:52

Ja do tej pory dostałam: kapsułkę Vizir, Lenor, Head&Shoulders, fairy i Kapsułkę ariel. Czekam na kapsułkę mountain spring. Moja mama dostała tylko kapsułkę Vizir. Także również uważam że przesyłki giną na poczcie.

Anonimowy
5 lutego 2015 08:52

Ja do tej pory dostałam: kapsułkę Vizir, Lenor, Head&Shoulders, fairy i Kapsułkę ariel. Czekam na kapsułkę mountain spring. Moja mama dostała tylko kapsułkę Vizir. Także również uważam że przesyłki giną na poczcie.

Anonimowy
5 lutego 2015 18:33

Pisałam, że moja mama nie dostaje, a ja tak. Dorwała wczoraj listonosza i powiedziała, że coś jest nie tak, że do niej nic nie dociera i chyba zgłosi się na pocztę wyjaśnić to. Na co ten, że przecież on przynosi wszystko co mu dadzą. Mama na to, że nie oskarża jego, ale ewidentnie ktoś to musi zabierać. Dziś przyszedł i jej wręczył mówiąc , że to kapsułka. Hmmm...miał rentgena w oczach, bo przecież było to zapakowane.

Anonimowy
6 lutego 2015 15:58

zgadzam się, nie wszyscy listonosze są podejrzani, ale też miałam taki przypadek, siostra czekała na list z tuszem do rzęs, w końcu zapytała się listonosza co się dzieje z listami i dziwnym trafem na drugi dzień dotarł.

Anonimowy
7 lutego 2015 21:13

tez dostałam?:)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger