Przetestuj świeczki z Biedronki - 1000 sztuk czeka

Konkurs

Już dziś w poniedziałek 12 stycznia rozpoczynają się nowe zapisy do kolejnego Testu Nowych Produktów w Biedronce. Grupa 1000 Testerów wybierze najlepsze świeczki zapachowe, które wkrótce dodadzą blasku ofercie Biedronki.

W poniedziałek uważnie obserwuj zmiany na stronie, gdyż nie ma podanej godziny startu. W momencie rozpoczęcia zapisów do Testu świeczek na stronie pojawi się guzik „Weź udział w teście świeczek” – kliknij w niego, zaloguj się i zgłoś chęć zostania 1 z 1000 Testerów oceniających produkty w Biedronce.

Pamiętaj, o udziale w teście decyduje kolejność zgłoszeń!

Pamiętaj że stronę należy obserwować cały czas, gdyż jak pojawi się guzik „Weź udział w teście świeczek” - produkty rozchodzą się w minutę lub dwie, stronę obserwuje tego dnia kilka tysięcy osób, więc kto pierwszy ten lepszy.

Nie naciskajcie ciągle guzika "Zostań testerem", poczekajcie na ten właściwy „Weź udział w teście świeczek”, bo później sypie się pełno nie potrzebnych komentarzy typu że ciągle przekierowuje Was do edycji danych. Wejdźcie też na mój profil na facebooku i sprawdzajcie wpisy, uczestnicy na bieżąco informują o starcie.


ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE: (Kliknij aby powiększyć):



Udostępnij: :
 

+ komentarze + 15 komentarze

Anonimowy
12 stycznia 2015 13:18

ja juz dostałam

Anonimowy
12 stycznia 2015 13:42

tak, jak dostałam

Anonimowy
12 stycznia 2015 15:58

Ja się załapałam i maila też dostałam. Czy ktoś wie czy to będą paczki świeczek czy pojedyńcze świeczuszki?

Anonimowy
12 stycznia 2015 16:00

może karton cały świeczek byś chciała? to będą próbki czyli po jednej świeczce z każdego wariantu

Anonimowy
12 stycznia 2015 16:39

To będą paczki świeczek. Herbaty też były w kartonikach a nie po jednej saszetce :)

Anonimowy
12 stycznia 2015 17:21

Na bank będą po jednej sztuce z każdego wariantu, chyba nikt nie potrzebuje 10 świeczek o jednym zapachu aby je przetestować. Herbata to co innego trudno żeby rozdawali po jednej saszetce. W chrupkach też się dostało całe opakowania bo przecież nie dali by jednego chrupka, a świeczki często kupuje się na sztuki więc pewnie będzie to np 5 różnych świeczek o różnych zapachach. Może się mylę, zobaczymy jak dotrą.

Anonimowy
12 stycznia 2015 17:29

Ja myślę, że to będzie 8 świeczek w różnych wariantach zapachowych. Liczba ta była podana w e-mailu, który przyszedł po dostaniu się do testowania.

Anonimowy
12 stycznia 2015 17:36

to będzie 8 kartoników świeczek

Anonimowy
12 stycznia 2015 18:33

tak mi się wydaje. już się nie mogę doczekać paczki:)

Anonimowy
12 stycznia 2015 19:16

w informacji mailowej jest napisane że będzie 8 świeczek w różnych wariantach czyli 8 sztuk o różnych zapachach a nie całe kartoniki.

12 stycznia 2015 19:24

Ona już są czy dopiero będą?

Anonimowy
12 stycznia 2015 19:52

dzisiaj rano były:)

Anonimowy
14 stycznia 2015 17:58

Ja właśnie dostałam !!!! Jest 8 wariantów zapachowych po 2 duże świeczki z każdego zapachu... Ciekawe nazwy zapachów <3

Anonimowy
14 stycznia 2015 19:11

ja także dzisiaj je otrzymałam:) ładne, oryginalne zapachy:) warto było:)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger