Przetestuj 1 z 100 Kremów Intensywnych Physiogel®

Konkurs

W okresie zimy nasza skóra wymaga szczególnej pielęgnacji. Zgłoś się i przetestuj 1 z 100 Kremów Intensywnych Physiogel®, zapewniających kompleksowe nawilżenie i chroniące skórę przed działaniem substancji drażniących. Pozbądź się nieprzyjemnego uczucia napięcia, przesuszenia i pieczenia twarzy.

Aby wziąć udział w testowaniu należy wypełnić krótką ankietę i odpowiedzieć na pytanie: Czego oczekujesz od kosmetyku do pielęgnacji twarzy?

Produktami przeznaczonymi do testowania są: 100 x Physiogel Krem Intensywny 100ml

Zgłaszać można się do 22.12.2014

Spośród wszystkich Zgłoszeń Komisja Konkursowa wybierze w terminie do 29.12.2014 r. 100 Testerek, które otrzymają nagrodę w postaci produktu do przetestowania do dnia 05.01.2015 r.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 1 komentarze

Anonimowy
10 stycznia 2015 10:01

A ja chce wam powiedzieć że w środę kiedy patrzyłam na wyniki to pisało że będę testować ten krem i czekałam kiedy on przyjdzie bo w regulaminie pisało że do 5 stycznia a ja go nie dostałam. W piątek kiedy chciałam przeczytać jeszcze raz regulamin na wizaż to już pisało że się nie zakwalifikowałam do testu kremu. ONI OSZUKUJĄ!!! Jednego dnia pisze że będę testować a po 2 dniach nagle nie będę testować.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger