Przetestuj kosmetyki Aussie 3 Minute Miracle - 1000 zestawów czeka


Aussie 3 Minute Miracle do przetestowania na portalu everydayme. Teraz masz wyjątkową szansę stać się częścią projektu Aussie 3 Minute Miracle! Zostań jedną z 1000 Ambasadorek, które otrzymają swój indywidualny zestaw startowy.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy do projektu już teraz, by mieć możliwość dołączenia do zespołu projektowego. W swoim zestawie startowym znajdziesz:
- 4 intensywne odżywki Aussie 3 Minute Miracle: Reconstructor (250 ml), Luscious Long (250 ml), Frizz Remedy (250 ml), Colour Mate (250 ml)
- Szampon Aussie Miracle Moist 300 ml
- Przewodnik projektu
- Książeczka „Badanie opinii”

Do przekazania innym…
- 10 intensywnych odżywek 3 Minute Miracle Reconstructor (75 ml)
- 10 szamponów Aussie Miracle Moist (75 ml)
- 15 ulotek Aussie

Jeżeli chciałabyś znaleźć się w gronie 1000 Ambasadorek, które otrzymają swój indywidualny zestaw startowy, wypełnij formularz zgłoszeniowy.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):








Udostępnij: :
 

+ komentarze + 4 komentarze

26 listopada 2014 16:22

Dopiero się wkręciłam w te darmowe rzeczy i testowania, więc czy jak zamówie taki zestaw, to mam obowiązek wyrazić swoją opinię na ich temat na jakimś forum? Liczę na odpowiedź :)

26 listopada 2014 16:55

tak masz obowiązek wyrazić opinię tam gdzie dany portal sobie życzy, wszystko jest napisane w regulaminach ;)

Anonimowy
10 grudnia 2014 20:47

Udało się. .. dostałam się do Kampanii. ..

Mnie się udało,ale z ich holenderskiej strony,paczka nieco się różni od mojej :)
Zakochałam się od pierwszego użycia i z pewnością będę polecać produkty Aussie :D
Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger