I-Say - wypełniaj ankiety i wymieniaj punkty na nagrody - (nieaktualne)


I-Say składa się z setek tysięcy osób, które dzielą się swoimi opiniami. Członkowie wypełniają ankiety i pomagają w kształtowaniu produktów i usług, z których korzystamy na co dzień.

Jakie korzyści da Ci członkostwo?
- Swoimi przemyśleniami i opiniami wpływasz na decyzje dotyczące konsumentów i społeczeństwa.
- Za wypełnianie ankiet zdobywasz punkty - punkty sumują się szybko i możesz je wymieniać na wspaniałe rzeczy.
- Automatyczne zgłoszenie do udziału w powitalnym losowaniu nagród, gdzie możesz wygrać jedną z 30 kart zakupowych, każda o wartości 400 PLN, za dołączenie do panelu.
- Darmowe członkostwo - Bycie członkiem nic nie kosztuje. Nigdy!

Członkostwo jest zawsze całkowicie darmowe. Nie ma ukrytych opłat, wszystkie wydatki pokrywa firma (w tym koszty pocztowe za testowanie produktów i nagrody). Za wypełnianie ankiet otrzymujesz punkty oraz możliwość brania udziału w konkursach.

Zdobywasz punkty, które możesz wymienić na kupony zakupowe. Punkty sumują się szybko – większość ankiet jest warta od 5 do 250 punktów, a członkowie otrzymują średnio 4 ankiety do wypełnienia miesięcznie.

Zarejestruj się w Ipsos i-Say pod poniższym linkiem. Zajmie Ci to tylko kilka minut. Nie zapomnij potwierdzić swojego adresu e-mail.


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 7 komentarze

22 listopada 2014 16:22

Ciekawa witryna, ale niestety firma szuka osób o innym profilu... Widocznie nikogo nie interesuje opinia mieszkańców małych miejscowości :(

Anonimowy
23 listopada 2014 19:09

A ja się z Tobą nie zgodzę, ponieważ jestem z małej wiejskiej miejscowości i udało mi się zarejestrować parę tygodni temu. Być może w Twoim województwie mają już wybranych respondentów o takim profilu jak Twój i potrzebują osób o innym profilu.

Anonimowy
4 grudnia 2014 22:53

chyba oszustwo, nie da sie zarejestrowac a wyciaga dane adresowe...

Anonimowy
5 grudnia 2014 21:13

ja się zarejestrowałam bez problemu

Anonimowy
23 grudnia 2014 23:16

Czy autorka tego bloga jedt tam zarejestrowana? Poleca?

Anonimowy
14 stycznia 2015 18:15

Dwukrotnie próbowałam założyć konto na tej witrynie, słyszałam pozytywne opinie o niej; niestety za każdym razem wyświetlał mi się komunikat, że ktoś z mojego gospodarstwa domowego już tam jest zarejestrowany. Tylko że moje gospodarstwo domowe liczy tylko jedną osobę - mnie, a ja na pewno nie jestem tam zarejestrowana...

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger