Dołącz do społeczności i testuj produkty za darmo


Test&Vote to międzynarodowy, renomowany panelista, dzięki któremu internauci mogą brać udział w ankietach online, testować produkty i wygrywać nagrody !

Udział internautów w ankietach jest opłacany punktami, które można zamienić na nagrody!

Rejestracja jest bezpłatna i szybka oraz daje uczestnikowi szansę na voucher na zakupy, testowanie produktów oraz wynagrodzenie za wypełnione ankiety.

Po co zostać członkiem Toluny?
Aby zdobywać punkty wymienne na podarunkowe bony towarowe i inne fantastyczne nagrody!
Aby przetestować produkty zanim trafią na rynek.
Aby poznać odpowiedzi na ważkie pytania, dzięki społeczności Toluna.


ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

WASZE ZDOBYCZE (Kliknij aby powiększyć):
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 4 komentarze

14 listopada 2014 18:48

na stronie jestem zarejestrowana już od dawna, niestety nie udało mi się nigdy załapać na testowanie produktów :(

Anonimowy
16 listopada 2014 09:15

mnie się udało raz testować tam produkty, ale polecam się zarejestrować, wymieniłam już punkty na kilka bonów

Anonimowy
5 grudnia 2014 21:16

jestem tam zarejestrowana od jakiegoś czasu i wymieniłam punkty już na bon,

5 grudnia 2014 23:32

zarejestrowałam się niedawno i jestem pozytywnie zaskoczona :) Na innych stronach z ankietami można zyskać tylko, jeśli uda się załapać do testowania czegoś, a na Tolunie są oprócz tego loterie, a punkty za wypełnianie ankiet i aktywność można wymienić na jakiś bon.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger