Do przetestowania 50 olejków do ciała Dove Purely Pampering


Aby zostać testerem 1 z 50 olejków należy odpowiedzieć na dwa pytania:
1. Chwila dla Ciebie - wyobraź sobie, że masz dwie godziny dla siebie, jest spokój, włączasz muzykę i postanawiasz zadbać o swoje ciało - co robisz?
2. Dlaczego chcesz przetestować Olejki Perta?

Do przetestowania 50 olejków do ciała Dove Purely Pampering
- 25x olejek z pistacją i magnolią
- 25x olejek z masłem shea i wanilią

Zgłaszać można się do 21 listopada 2014

Dodatkowo po teście, 10 najciekawszych opinii nagrodzone zostaną upominkiem od Dove


ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 4 komentarze

19 listopada 2014 18:54

Gdzie sa zamiesczone wyniki tego konkursu?
http://lowca-okazji.blogspot.com/2014/11/przetestuj-pogrubiajaca-maskare-mega.html

19 listopada 2014 19:50

najszybciej chyba uzyskasz odpowiedź jak napiszesz do organizatora

Anonimowy
9 grudnia 2014 16:04

Udało mi się wygraćtylko teraz pozostaje mi czekać na kuriera juz ktoś z was dostał olejek?

19 stycznia 2015 11:20

Ja otrzymałam,przetestowałam i jestem bardzo zadowolona;)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger