Do przetestowania 15 golarek Braun WaterFlex


Złap odświeżająca falę golenia z najnowszą golarką Braun WaterFlex. Namów swojego mężczyznę do udziału w teście! Zrób mu niespodziankę i zdobądź dla niego 1 z 15 golarek Braun WaterFlex.

Aby wziąć udział w teście należy wypełnić krótką ankietę i odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego chciałabyś, aby to właśnie Twój mężczyzna przetestował nową golarkę Braun WaterFlex?

Zgłaszać można się do 30 listopada 2014


ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 2 komentarze

Anonimowy
23 listopada 2014 14:38

Właśnie rozpocząłem korzystanie z golarki Braun WaterFlex. Jest to już druga golarka marki Braun z której korzystam. Obecna ma możliwość golenia na mokro i na sucho. Pierwsza rzecz która jest wg mnie ważna to świetnie trzyma się ją w ręku. Materiał z którego została zrobiona rękojeść jest świetny. Na pewno z ręki mi nie wypadnie podczas golenia ;) Ruchoma głowica pozwala golarce dostosować się do mojej twarzy co wg mnie pozwali na dokładne golenie. Mam wrażenie że jest dokładniejsza niż BRAUN CoolTec który do tej pory używałem. Zarówno na mokro jak i na sucho nie mam po goleniu podrażnień czy drobnych ranek co daje mi dodatkowy komfort;)) Tak jak w poprzednim modelu to i w tym jakość wykonania jest na wysokim poziomie. Dodatkowym atutem jest szeroki Trymer do dłuższego zarostu który pozwala na lepsze jego wykorzystanie. Fajnym gadżetem jest miernik poziomu wyładowania baterii wg technologii LED. Polecam wszystkim - produkt warty swojej ceny:))

masachusetts
1 grudnia 2014 23:39

Testuję tę golareczkę od trzech tygodni. Sprawdza się bardzo dobrze przy goleniu na mokro i na sucho, nie zaciąga zarostu, gali do gładkości jak zwykła maszynka - aż dziwi bierze. Maszynka fajnie wygląda jest nieduża i poręczna. Dla mnie dużym plusem jest również to że jest w 100% wodoszczelna i po użyciu wystarczy ją zanurzyć w wodzie lub opłukać pod bieżącą i po problemie. Polecam!

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger