Bluza Prince Polo z konkursu "Noś TOCOŚ"


W październiku pisałam Wam TUTAJ o konkursie gdzie do zgarnięcia było aż 6000 bluz. Wystarczyło tylko wymyślić oryginalny napis na bluzę. Przez 6 tygodni wybierali 1000 osób z najlepszymi nazwami. Udało mi się wygrać bluzę w 1 edycji. Dzisiaj kurier z siódemki dostarczył mi bluzę. Mąż dostanie w prezencie choć na ulicę pewnie w takiej bluzie nie wyjdzie :)

Skład bluzy: 64% bawłna + 35% poliester


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

super, gratuluję :)

Anonimowy
18 listopada 2014 16:12

Jaki masz napis na bluzie?

Anonimowy
18 listopada 2014 18:00

No właśnie Gosiu, podziel się swoim kreatywnym pomysłem - no chyba że to mocno osobiste więc nie będziemy nalegać:-)

18 listopada 2014 18:15

specjalnie napis zakryłam żółtą kartką :) więc zostawię to w tajemnicy :)

Anonimowy
20 listopada 2014 16:17

Ja wygrałam 3 bluzy dla każdego w domu i czekam na przesyłkę.

Anonimowy
2 grudnia 2014 22:51

Ja też wygrałem bluzę , wstawiłem napis "Król Stada" tak na szybko ale jak widać komisji się spodobał i teraz pozostało czekać na kuriera .

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger