Bezpłatne próbki suplementu na porost włosów TRX2 - nieaktualne


Masz problem z porostem włosów. Firma TRX2 oferuje w swojej ofercie zamówienie próbek które pomogą Ci z tym problemem. Próbka składa się z 12 kapsułek TRX2 i wystarcza na 4 dni (dawka dzienna to 3 kapsułki).

Aby zamówić próbkę należy wypełnić formularz. Na jeden adres można zamówić tylko jedną próbkę.


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

Anonimowy
3 listopada 2014 12:53

tylko ja miałam taki problem, że na liście krajów nie mam Polski?

Anonimowy
3 listopada 2014 13:57

Jw. Na liście krajów brak Polski

Anonimowy
3 listopada 2014 18:21

Dokładnie jak wyżej...

Anonimowy
4 listopada 2014 16:30

No właśnie, więc jak zamówić?

4 listopada 2014 17:32

próbki najprawdopodobniej się wyczerpały, dlatego zniknęła opcja wysyłki do Polski

Anonimowy
13 marca 2015 00:05

Próbka nic nie da, służy jedynie do sprawdzenia czy dobrze tolerujesz suplement. Ja zamówiłem sobie starter na 3 miesiące. Włosy przestały wypadać ale zaczęły odrastać dopiero parę tygodni temu czyli po 8 miesiącach stosowania!!! Niestety ale trzeba cierpliwości. Niacyna, biotyna, selen, cynk i jeszcze inne części składowe tych kapsułek pobudzają mieszki włosowe i dlatego to tyle trwa. Mi jeszcze nie wszystko odrosło ale w miejscu placków mam taki meszek. Mam naturalnie ciemne włosy więc wyraźnie to widać. Za miesiąc będę znów miał całą głowę włosów.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger