Bezpłatna próbka szamponu przeciwłupieżowego Head & Shoulders z mentolem


Darmowa próbka szamponu przeciwłupieżowego Head & Shoulders z mentolem dostępna na portalu everydayme. Wystarczy się tylko zalogować i wypełnić formularz. Oczywiście jeżeli ktoś już wcześniej zamawiał tą próbkę to teraz nie będzie mógł. Tylko dla osób które jeszcze nie zamawiały.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 7 komentarze

Anonimowy
24 listopada 2014 16:13

Jaki format adresu powinien być wpisany na stronie everydayme ?

Anonimowy
24 listopada 2014 17:43

mam to samo. Zawsze wchodziło, a teraz nie chce przyjąc nr. domu, mieszkania

Anonimowy
24 listopada 2014 18:14

Mam to samo

Anonimowy
24 listopada 2014 20:08

ja równiez mam z adresem problem co robic ?????????????

24 listopada 2014 20:16

dzisiaj wszyscy mają ten problem, nic tylko czekać aż to naprawią ;)

Anonimowy
25 listopada 2014 08:58

pisałam do nich kilka dni temu i nic się nie zmieniło...

Anonimowy
25 listopada 2014 13:16

Gosia Goniaa super blog. Czesto tu zagladam :) Oby tak dalej pozdrawiam

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger