Mega rabaty na żele i płyny do kąpieli w Biedronce


Mega rabaty na żele i płyny do kąpieli w Biedronce od 9 do 12 października 2014

A tak poza tym jak Wam idzie w loterii Zdrapka w kropki? Już trochę nagród poszło, 45 samochodów, szczęściarze Ci którzy wygrali. Ja ostatnio zauważyłam że kasjerzy zamiast dawać zdrapki, pytają się: czy chce Pani zdrapkę? Później pewnie sami by je wzięli. U mojej mamy robią to samo. No ale może wzięło się to z afery jaka wyniknęła. Chodziło o możliwość gwarancji. Kasjerzy informowali że biorąc zdrapkę będą musieli zrezygnować z gwarancji lub prawa do reklamacji. Jak ktoś się trochę zna na swoich prawach to wie że loteria nie zwalnia nikogo z przepisów. Mimo że ktoś bierze zdrapkę ma prawo do gwarancji lub do reklamowania wadliwego produktu. Nie można jedynie zwrócić towaru. Gdyby można było to większość konkursowiczów kupowała by codziennie droższy sprzęt a na drugi dzień by zwracała, byle by tylko dostać zdrapki. Ja specjalnie zakupów nie robię żeby wziąć udział w loterii, ale kilka razy udało mi się dostać te zdrapki i niestety nawet bonu na 10zł nie wygrałam :) A Wam udało się już coś wygrać?

Więcej promocji w gazetce:



OBEJRZYJ GAZETKĘ ONLINE - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 10 komentarze

Anonimowy
9 października 2014 10:40

Robimy zakupy w Biedronce raz w tyg. w kwocie odpowiadającej jednorazowo 2 czasami 3 zdrapkom i od początku akcji też zupełnie nic nie wygraliśmy:(

Anonimowy
9 października 2014 14:17

U nas to juz z 8 zdrapek i wszystkie z napisem "sprobuj ponownie" :( znajomi tez nic nie trafiaja.

Anonimowy
9 października 2014 14:19

Zgadza się, nawet 10 zł nie udało się upolować.Tyle miało być nagród i nawet 10 zł jestem zawiedziona.

Anonimowy
9 października 2014 15:53

Robię zakupy co drugi dzień za ok 70-120zł . Mam dużą rodzinę i jeszcze żadnej nagrody

Anonimowy
9 października 2014 16:26

U mnie to samo:) Nic:/ a sporo tych zdrapek już miałam

9 października 2014 19:13

Znajoma miała 10 zł. :)) Ktoś inny wygrał ekspres - info od kasjerki :)
Ja osobiście nic nie miałam ;/

Anonimowy
9 października 2014 19:46

współlokatorka wygrała ekspres do kawy

Anonimowy
9 października 2014 21:40

mojemu chłopakowi udało się upolować bon na 10zł

9 października 2014 23:23

Nic nie wygraliśmy. U mnie też pytają czy chce się zdrapki

Anonimowy
12 października 2014 20:26

8 zdrapek i nic-o tych nagrodach to tylko dużo mówią i tyle

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger