Konkurs Persil - do wygrania 150 nagród


Wyglądaj olśniewająco z Persilem. Wygraj wyjątkową bransoletkę! Teraz w prezencie od Persila możesz otrzymać jedną z 50 olśniewających bransoletek albo jeden ze 100 produktów Persil Expert Duo-Caps Brightness+.

Zabłyśnij czystością swoich ubrań i wyjątkową biżuterią. Wystarczy, że odpowiesz na pytanie: Jaki jest Twój przepis na olśniewający wygląd?

Szczegóły konkursu poznasz klikając poniższy link.

NAGRODA:
- 50x bransoletki Apart o jednostkowej wartości 399,00 zł brutto
- 100x kapsułki Persil Expert Duo-Caps Brightness

KONKURS TRWA DO 23.11.2014 ()



Tu podaj tekst alternatywny
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

Anonimowy
10 grudnia 2014 13:51

Czy w konkursie trzeba bylo kupic produkt i zachować paragon???

Anonimowy
14 grudnia 2014 14:30

No właśnie, zgłaszając się nie było żadnej wzmianki o paragonie, etc. W mailu, który dostałam również nie (wygrałam niby kapsułki), dopiero na stronie konkursowej pojawiła się po zakończeniu wiadomość, że mamy dołączyć do listu paragon. Ja wysłałam bez. Nie wiem, może w takim razie wcale nie wygrałam skoro nie mam paragonu...

14 grudnia 2014 15:48

powołajcie się na regulamin: http://www.konkurspersil.pl/assets/doc/regulamin.pdf

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger