Herbaty z Biedronki do przetestowania


Dzisiaj otrzymałam paczkę z Biedronki z herbatami do przetestowania. O akcji pisałam Wam TUTAJ

Muszę przyznać że smaki herbat ciekawe, nie piłam takich więc zabieram się za testowanie ;)
- herbata ziołowa - rumianek o smaku karmelowym
- herbata ziołowa - melisa z chmielem i kardamonem
- herbata owocowa - o smaku czerwonego wina
- herbata owocowa - o smaku ananasa i gruszki
- herbata zielona i biała o smaku pomarańczy i mandarynki

A Wam jak przypadły do gustu nowe smaki ?

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 15 komentarze

3 października 2014 16:28

Mam i ja i jestem bardzo ciekawa tych nowości :)

3 października 2014 16:35

powąchałam czerwone wino... nie popełnię więcej tego błędu.... bleeeee

3 października 2014 16:48

równiez domnie trafiły :) pomarańcz i mandarynka już wyprobowana, delikatna, mnie osobiście średnio smakuje ale nie jest zła

Anonimowy
3 października 2014 16:59

Z tego co zauważyłam już sporo osób otrzymało paczkę.
Ja wciąż czekam:(

Anonimowy
3 października 2014 17:33

Również dzisiaj otrzymałam przesyłkę :)

Anonimowy
3 października 2014 21:27

Hmm. A ja nie mam zadnej dolaczonej koperty.

Anonimowy
3 października 2014 23:05

Ja rowniez dzisiaj dostalam, czas na testowanie :)

4 października 2014 09:10

dostałam, testowałam ananasa z gruszką bardzo słodka, ale zapach mocniejszy niż niejeden drogi odświeżacz powietrza.

Anonimowy
4 października 2014 14:36

Wszystkie pyszne.

Anonimowy
4 października 2014 15:35

Ja sprobowalam juz prawie kada i...aromat maja spory ale bardzo plytki smak....czerwone wino to herbata z rozy jest na moje oko-jak ktos systematycznie pije herbaty owocowe to powinien zauwazyc...nie wiem skad ta nazwa bo nic wspolnego zapach nawet nie ma z czerwonym winem...

6 października 2014 07:41

Nie było opcji żeby się dostać odświeżałam i odświezałam aż nagle pojawiła się wiadomość ze zostało już wybrane 1000 osób. Ciekawe kiedy?

6 października 2014 18:30

Mnie niestety ominęło. A szkoda, bo uwielbiam eksperymentować z herbatami i odkrywać nowe smaki :) W domu mam tyle herbat, że nigdy nie wiem, którą sobie zaparzyć :D

Anonimowy
7 października 2014 16:21

a jak mam otrzymać te hernatki,zarejestrowałam się i nie wiem co dalej robić

Anonimowy
7 października 2014 17:41

1. po pierwsze czytać ze zrozumieniem
2. herbaty zostały już dawno rozdane
3. czekać na kolejną akcję testerską

8 października 2014 12:24

Fajna stronka :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger