Darmowe próbki kremu Moistfull


Jedna z czytelniczek podesłała info o darmowych próbkach na profilu Skin Care Advisor. Należy wypełnić formularz podając swoje dane do wysyłki.

Próbki kremu: Moistfull Flower Cream, Moistfull Collagen Cream, Moistfull Aloe Soothing Cream.

Na stronie jest napisane że czas oczekiwania 2-3 tygodnie.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

17 października 2014 09:42

Formularz jest na Facebooku, trzeba najpierw polubić ich profil by potem wypełnić ten formularz.

Anonimowy
17 października 2014 10:21

Niestety w formularzu nie ma pola do wpisania kraju. Widocznie nie wysyłają za granicę.

Anonimowy
17 października 2014 13:06

Te kremy chyba nie dochodzą juz raz probowalam i nic nie przyszlo

17 października 2014 13:09

Koleżanka okulary założy :) Country to jest kraj i tam należy wybrać Poland

Anonimowy
18 października 2014 13:40

Dziewczyny ale mi się formularz nie wyświetla gdzie on jest kliknąłem tu. Sprawdź polubiłam na fb inic niema

Anonimowy
18 października 2014 20:42

Ja założyłam okulary :) i u mnie nie wyświetla się kraj czyli country. raczej zrezygnuję bo to nic pewnego. wiele razy zamawiałam jakieś próbki z zagranicy i nic nie przyszło:(

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger