Darmowe próbki kosmetyków Zepter z linii SWISS NATURE BABY


Całkiem nie dawno informowałam Was TUTAJ że Zepter rozdaje próbki dla 1000 osób

Udało mi się załapać i dzisiaj już do mnie dotarły. Testowałam już krem do rąk oraz olejek do masażu dla dzieci i polecam te kosmetyki. Szkoda tylko że ich cena jest tak wysoka.
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 5 komentarze

13 października 2014 15:10

Próbki dostałam juz jakiś czas temu, potwierdzam,są fenomenalne, tylko czemu tak drogie?

Anonimowy
13 października 2014 17:56

ja już też je dostałam:) olejek bardzo ładny zapach wydaje:)

Anonimowy
13 października 2014 19:50

Ja dzisiaj próbki otrzymałam - oliwka po prostu rewelacja!

Anonimowy
14 października 2014 12:58

Ja również dostałam dziś próbki. Będziemy z córką testować:)

Anonimowy
16 października 2014 22:43

My również bedziemy testować próbki z Abdelkiem:)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger