Darmowa próbka Lenor Sensitive 50ml


Aby zamówić darmową próbkę Lenor Sensitive 50ml należy wypełnić poprawnie formularz.

Lenor Sensitive - został stworzony specjalnie z myślą o osobach z wrażliwą skórą oraz dzieciach. Zmiękcza włókna tkanin, nadając im najdelikatniejszą miękkość oraz długotrwałą świeżość. Nie zawiera barwników, dlatego jest bezpieczny dla wrażliwej skóry. Został pozytywnie zaakceptowany przez Instytut Centrum Zdrowia dziecka oraz Instytut Pampers


ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 9 komentarze

17 października 2014 21:06

Nie wiem, gdzie to sę zapisuje ;/

Anonimowy
18 października 2014 09:08

A jak juz zamawialam i nie przyszlo to teraz dostane?

Anonimowy
18 października 2014 22:39

Trzeba wejść w portal everydayme.pl Założyć tam konto, aktywować ale nie wiem czy też nie przyłączyć się tam do grona ambasadorów. Coś zamówiłam i nie przyszło, założyłam konto od nowa z ambasadorami i przyszło, ale nie wiem czy dobrze rozumuję. Dostałam kapsułkę i płyn do płukania kiedy już byłam w ambasadorach na nowym koncie. Potem startowałam w 2 kampaniach na pełnowymiarowe produkty ale nie załapałam się.

Anonimowy
19 października 2014 13:41

Słuchajcie, z tego co wiem to nie trzeba zapisywać się do grona ambasadorów, żeby dostawać próbki. Jak do mnie nie dotarły zamówione to napisałam do nich i przeprosili mnie i po paru dniach dotarły.
Trzeba na dole strony wejść w zakładkę "Kontakt" i tam są dwie opcje i wybieramy "Jeśli nie otrzymałaś zamówionej próbki, skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na następujący adres e-mail: everydayme@pelargos.com.pl " Polecam skorzystać z tego rozwiązania, jeżeli nie dostaliście próbek:)
Myszka:)

Anonimowy
20 października 2014 23:08

ok dziękuje za pomoc :P tak zrobie :D

16 grudnia 2014 11:23

Mi tam zawsze przychodziły próbki z everydayme. Nie tylko mi bo moja teściowa i jej córka też zamawiają i przychodzą zawsze. Oczywiście by nie było każda z nas mieszka w innym miejscu i każda testuje osobno

Anonimowy
16 grudnia 2014 19:25

Trzeba zrobic tak jak pisze Myszka, tez tak robilam i przyszly.

Anonimowy
21 grudnia 2014 17:49

Wymagają hasła do poczty więc sobie odpuściłem :(

21 grudnia 2014 18:11

nie do poczty tylko do zalogowania, wszędzie gdzie się należy zarejestrować należy wymyślić sobie login i hasło, nie wiem w czym problem

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger