Darmowa próbka Lenor Sensitive 50ml


Aby zamówić darmową próbkę Lenor Sensitive 50ml należy wypełnić poprawnie formularz.

O tych próbkach już kiedyś Was informowałam, mają po prostu nową dostawę próbek, więc jeżeli już wcześniej zamówiliście to teraz już nie możecie. Tylko dla osób które jeszcze nie zamawiały.



DARMOWA PRÓBKA - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 6 komentarze

Anonimowy
6 października 2014 16:57

Zamawiałam już kiedyś próbkę, ale jej nie otrzymałam czy tzn że teraz ją dostanę?

Anonimowy
6 października 2014 17:46

Ja też nie dostałam do tej pory a już dużo czasu upłynęło od zamówienia

Anonimowy
6 października 2014 19:10

heh ja też mam problem z próbkami od E.me kilka razy zamawiałam i nic nie dotarło...

8 października 2014 01:09

Wczoraj dotarła do mnie próbka, ale z datą ważności do... maja 2014. Niestety datę sprawdziłam dopiero po praniu. Efekt: ubrania są sztywne i w ogóle nie pachną :/

8 października 2014 11:30

Ups, to jednak data produkcji :P Pomimo tego pranie jest szorstkie i sztywne :/

10 października 2014 12:26

dostałam ale na każdą próbkę od P&G czekałam ok miesiąca a nawet więcej ;/

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger