Darmowa próbka karmy dla kota Royal Canin


Aby zamówić darmową próbkę karmy Royal Canin dla kota należy postępować zgodnie ze wskazówkami na stronie. Na początku należy wybrać rasę kota, a następnie odpowiedzieć na kilka prostych pytań, zaznaczając poprawną odpowiedź, w celu dobrania odpowiedniej karmy dla Twojego kociaka. Na samym końcu aby wybrana karma do Ciebie została wysłana należy wypełnić formularz podając w nim swoje dane do wysyłki próbki.




ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 9 komentarze

Anonimowy
4 stycznia 2015 10:46

zamówienie próbek to ściema!!!

Anonimowy
27 stycznia 2015 21:37

zamawiałam ja i moja mama ,siostra itd kilka miesiecy temu i nic,ściema

Anonimowy
18 marca 2015 21:12

tez nic nie dostalam

Anonimowy
26 czerwca 2015 23:57

zgadza się to ściema .Nie ma nic.

Anonimowy
20 października 2015 16:52

Sciema na maksa! Wypełniłam wszystkie pola, ale wyskakuje komunikat, że dane są niekompletne. Żenada. Po co się ogłaszają w takim razie. Nawet już nie kupię tej karmy...

Anonimowy
26 października 2015 14:11

Ja zamawiałam próbki royal canin i dostałam 400 gram suchej karmy, mała paczkę mokrego jedzonka, magnez na lodówkę, pluszową mysz do zabawy i poradniki. Takze żadna ściema

Anonimowy
28 października 2015 15:48

ja chciałam zamówić ale wyskakuje mi że brak id użytkownika, 4 razy to wypełniałam i nic:(

29 października 2015 21:22

mnie doszły próbki, 4x100g mokrej i 300g suchej, zamawiałam dla kociąt

Anonimowy
14 listopada 2015 20:32

dokładnie to samo wyświetla się u mnie" brak id użytkownika" :/

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger