Darmowa próbka kapsułek do zmywarek Fairy Platinum All in One


Dzisiaj oprócz herbat przyszła też do mnie próbka kapsułek Fairy Platinum All in One. O akcji pisałam Wam TUTAJ.

W zeszłym roku również można było je zamawiać. Pisałam Wam o tym TUTAJ.
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 5 komentarze

3 października 2014 23:49

Ciekawa jestem czy jest możliwość zamówienia tej próbki kapsułek do zmywarek Fairy
Platinum ALL IN ONE,mam zmywarkę chętnie bym przetestowała.

Anonimowy
4 października 2014 15:17

do mnie niestety próbki z tego serwisu przestały docierać, wcześniej nie było problemu teraz zamawiam i nic listonosz nie przynosi

5 października 2014 14:04

A myślałem, że się załapie :) Chętnie sprawdziłbym jak się sprawują. Jakbyście mieli informację, że kapsułki docierają dajcie znać.

5 października 2014 14:50

Do mnie doszły juz wcześniej :)

Anonimowy
23 października 2014 09:24

ile trzeba czekać na zamówione próbki?

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger