Wypełniaj ankiety i wymieniaj punkty na nagrody.


Bierz udział w ankietach Toluny i wygraj.

Toluna to międzynarodowy, renomowany panelista, dzięki któremu internauci mogą brać udział w ankietach online, testować produkty i wygrywać nagrody ! (We wrześniu można było testować lep na owady firmy Baygon)

Udział internautów w ankietach jest opłacany punktami, które można zamienić na nagrody!

Rejestracja jest bezpłatna i szybka oraz daje uczestnikowi szansę na voucher na zakupy, testowanie produktów oraz wynagrodzenie za wypełnione ankiety.

Po co zostać członkiem?
Aby zdobywać punkty wymienne na podarunkowe bony towarowe i inne fantastyczne nagrody!
Aby przetestować produkty zanim trafią na rynek.
Aby poznać odpowiedzi na ważkie pytania, dzięki społeczności Toluna.



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 4 komentarze

26 września 2014 18:49

Mam tam konto od przeszło 2 lat i nie udało mi się nic testować, jedynie mój TZ dostał pumeks. Ja wymieniłam pkt jedynie na kubek, bo pkt zaczęły tracić ważność. Bardzo ciężko się tam zbiera pkt i często się zdarza że po wypełnieniu 1/4 ankiety jednak nie jesteśmy zakwalifikowani do niej a czas tracimy. U mnie na blogu można przeczytać o zbieraniu nagród lub bonów dzięki poprzez wypełnianie ankiet.

Anonimowy
26 września 2014 19:30

Kilkanascie lat temu zapisalam sie.Nigdy nic nie testowalam.Zbieralam punkty-tysiace,ktore systematycznie kasowane byly....Nic po nich.To chyba najgorsza strona jaka mogliscie tu wstawic.To nic nie wart scam!

Anonimowy
28 września 2014 20:40

Jestem tam od kliku miesięcy i polecam, testowałam tam patyczki kosmetyczne i wypłaciłam już dwa bony.

Anonimowy
18 marca 2015 22:10

Ja sobie chwalę Tolunę. Regularnie wymieniam punkty na nagrody a i udało mi się przetestować kilka produktów. Polecam!

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger