Wielkie testowanie Effaclar DUO [+] dla 400 osób


Spośród nadesłanych zgłoszeń wybiorą aż 400 osób, które wezmą udział w testowaniu kremu EFFACLAR DUO [+].

Należy wypełnić tylko krótką ankietę i odpowiedzieć na pytanie: Opisz jak pielęgnujesz skórę trądzikową?

Zgłaszać można się do 30 września 2014



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 4 komentarze

20 października 2014 12:16

Dostałam dzis krem do testów...tyle ze mam opinie wystawic juz 2.11.2014 r i maja mi napisać wiecej na ten temat w mailu ktorego nie dostałam...

Anonimowy
20 października 2014 13:48

To tak samo jak u mnie, dzis dostalam krem, ale niestety maila nie ma.

Anonimowy
20 października 2014 15:17

Dokładnie tak jak Martyna Ł... troche mało czasu na testowanie:/

Anonimowy
20 października 2014 16:08

Też dostałam i to samo co powyżej, kurcze to za krótko. Może miesiąc minimum to ok ale tak krótko? No chyba, że ten krem to rewolucja i po tygodniu nam syfki znikną i będziemy mieć wreszcie cery jak pupcie niemowlaczków:)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger