Nóż Winiary gratis w Biedronce


Oglądając gazetkę promocyjną z Biedronki "kup więcej za mniej" (pod poniższym linkiem) znalazłam info że kupując Bulion drobiowy Winiary, 2x12 kostek w prezencie otrzyma się nóż Winiary. Kiedyś już była taka promocja w Biedronce, i powiem Wam że nóż mam do dzisiaj. Jest dobrej jakości i ostry. Także ja polecam. Ten też jest ostry ale widać że gorszej jakości.

Oferta ważna od 25.09 do 08.10.2014 lub do wyczerpania zapasów.



OBEJRZYJ GAZETKĘ ONLINE - Kliknij tutaj


Ja już mam swój nóż


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 2 komentarze

27 września 2014 21:25

Ja również kupilam mam żólty nożyk

Anonimowy
29 września 2014 11:32

też mam ten i poprzeni-faktycznie ten nowy jest bardziej chiński ;)) ale polecam bo ostry:)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger