Nowa gazetka promocyjna do Biedronki ważna od 29.09.2014


W nowej gazetce promocyjnej do Biedronki która obowiązuje od poniedziałku 29 września znajdziecie większość rzeczy do kuchni. Akcja tematyczna: Kuchnia z pomysłem cz.1

Pojadę na pewno zobaczyć jakiej jakości są te noże z ostrzami ceramicznymi, bo kosztują tylko 19,99 zł a ja ostatnio moje 2 połamałam na marchewce :)

Pojadę zobaczyć też komplet obiadowy (18 elementów) za 55 zł. W Pepco kupowałam podobne talerze za 5zł/szt. czyli za 6 talerzy obiadowych płaciłam 30zł więc tutaj bardziej się opłaca bo jest cały komplet. A naczynia są fajne bo są bardzo leciutkie i mało zajmują miejsca :)

Więcej promocji w gazetce.



OBEJRZYJ GAZETKĘ ONLINE - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger