Makaron za darmo który otrzymałam


14 sierpnia informowałam Was TUTAJ że za wypełnienie ankiety można otrzymać za darmo makaron. Dzisiaj przyszedł listem poleconym. Tej firmy jeszcze nie jadłam więc chętnie wypróbuję :)
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 3 komentarze

1 września 2014 16:21

Ja nie miałam tyle szczęścia. Mój został uszkodzony i zutylizowany przez Pocztę...

2 września 2014 11:37

Ja ciągle na swój czekam...

Anonimowy
3 września 2014 15:17

Ja tez czekam na swój wygrałam ale go nie mam

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger