Darmowa próbka plastrów Compeed



Jakiś czas temu informowałam Was o darmowych próbkach >>TUTAJ<< Wczoraj do mnie dotarła, aż jeden plasterek :)
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 15 komentarze

Anonimowy
13 września 2014 12:28

To nie miala byc probka a produkt testowy...tez dostalam.Nie wiem jak ocenic produkt na podstawie jednego plastra.Po jednorazowym uzyciu nie ocenia sie produktow....test nie jest wiarygodny.

13 września 2014 14:15

ja też dostałam jeden plasterek i właśnie też się zastanawiam jak mam go przetestować i ocenić bo to będzie dość trudne :) nawet nie mam żadnego odciska i się go nie spodziewam w najbliższym czasie :)

Anonimowy
13 września 2014 14:50

Rzeczywiście takie testy na podstawie jednego plasterka nie mają żadnego sensu. Nie oddają w pełni właściwości czy działania produktu.

Anonimowy
13 września 2014 15:03

cały czas pisali, że są to próbki jeśli jest to cały produkt, wtedy piszą że jest to produkt pełnowartościowy...

Anonimowy
13 września 2014 16:16

Trzy razy zaglądałam w koperte z zapytaniem gdzie jest reszta :D

13 września 2014 19:18

Też dostałam się do testów, ale jeszcze do mnie plastry nie dotarły. Dobrze, że pokazałaś ile tego jest, bo byłabym zdziwiona, że jest AŻ jeden plaster...

13 września 2014 20:44

Do mnie też dotarł wczoraj jeden plasterek - a szczerze mówiąc spodziewałam się przynajmniej kilku różnych.No cóż przetestuję i jestem ciekawa jaka będzie ankieta do wypełnienia!

Anonimowy
13 września 2014 21:15

Pierwszy raz brałam udział w testowaniu na tej stronie. Ucieszyłam się, jak zobaczyłam maila, w którym napisali "Z przyjemnością informujemy, że Twoje zgłoszenie do testowania produktu (...) zostało zaakceptowane". Też myślałam, ze ten produkt, to będzie jakieś chociaż mini opakowanie, a tu się okazuje, że jeden plasterek - to próbka, a nie produkt. No i teraz problem, jak to przetestować ;)

Anonimowy
13 września 2014 23:28

Przynajmniej więcej osób się załapało :-)

Anonimowy
14 września 2014 21:15

Też dostałam jeden plaster :)

Anonimowy
15 września 2014 09:29

Do mnie tez dzisiaj przyszedł :)

Anonimowy
15 września 2014 13:03

Ale to zakrawa na kpinę,przynajmniej 3 szt i to nie za wiele.

Anonimowy
16 września 2014 11:02

to prawda też dostałam 1 szt - i jak tu przetestować podzielic sie z innymi i dodać opinie testowanych ;-)

Paulinka
22 września 2014 23:19

Wy chociaż dostałyście;) Ja dostałam tylko informacje, że się załapałam do testów a plasterek jakoś jeszcze nie doszedl;/

25 września 2014 09:08

Ja też się zgłosiłam. Na stronie przedstawione zdjęcie opakowania plastikowego, więc też takiego się spodziewałam. Jak dostałam kopertę to myślałam, że albo zapomnieli dołączyć produkt, albo ktoś go zwinął :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger