Darmowa próbka kapsułek do zmywarek Fairy Platinum All in One


Na everydayme można zamówić darmową próbkę kapsułek do zmywarek Fairy Platinum All in One.

Fairy Platinum All in One próbka zawiera 3 kapsułki do zmywarek automatycznych.

Aby zamówić próbkę należy być zarejestrowanym na stronie i poprawnie podać swój adres.



DARMOWA PRÓBKA - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 7 komentarze

Anonimowy
10 września 2014 00:02

Chwilowo brak próbek. Taki komunikat pojawia sie na stronie. Dziwię się, że skoro nie ma chwilowo próbek, to wciąż jest aktywna opcja do zamawiania.

Anonimowy
10 września 2014 09:15

ja zamówiłam :)

Anonimowy
10 września 2014 10:53

a mi napisało że już nie ma bo za dużo osób się po nie zgłosiło

Anonimowy
10 września 2014 12:03

ja też nie mogłam zamówić

10 września 2014 19:50

Mi udało się zamówić ciekawe czy przyślą tym razem :)

Anonimowy
11 września 2014 12:36

Ja też się załapalam.. teraz te próbki na everydayme schodzą o wiele szybciej niż kiedyś, widać że konkurencja rośnie.. :)

13 września 2014 17:28

ciekawe czy będą jeszcze te próbki

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger