Darmowa karta OpenCard


Jakiś czas temu pisałam Wam TUTAJ że InPost wspólnie z TVN rozdaje upominki. Wczoraj odebrałam z paczkomatu kartę zniżkową Open Card.

Program OpenCard jest to największy program lojalnościowy, zrzeszający najlepsze restauracje w całej Polsce. Posiadacze Karty Open Card mają prawo do korzystania z 50% zniżki na posiłki lub z promocji 30% zniżki na posiłki + napoje we wszystkich punktach uczestniczących w programie.

W regulaminie promocji było napisane: "Uczestnik, który prawidłowo wypełni formularz oraz formularze zgody na przetwarzenie danych osobowych otrzymuje od Organizatorów kartę rabatową o wartości 69 zł, uprawniającą w okresie do 31.10.2014 do skorzystania z rabatów, określonych szczegółowo na stronie internetowej www.opencard.pl". Na mojej karcie jest data ważności: 10.11.2014 więc będę mogła się trochę dłużej cieszyć tańszymi posiłkami. Już zapowiedziałam w domu że w soboty jemy poza domem. Szkoda tylko że u mnie jest tylko jedna restauracja która obsługuje te karty, więc nie mam za dużego wyboru, ale na stronie piszą że posiłki są domowe, więc pójdziemy przetestować kartę i restaurację :)

Jeżeli nie udało Wam się załapać do tej akcji, to zachęcam Was do odwiedzenia strony pod poniższym linkiem. Jeżeli odpowiecie na 5 pytań to otrzymacie darmową miesięczną kartę OpenCard. W skrócie o co chodzi: wybieracie się do restauracji która obsługuje te karty, zamawiacie obiad, do płacenie przychodzi 50zł. I teraz dana restauracja ma albo 30% zniżki lub 50% zniżki. Więc mając tą kartę zapłacicie za obiad nie 50zł a 35zł(przy 30%) lub 25zł (przy 50%). Wszystkie dane są podane na stronie przy każdej restauracji. Musicie tylko sprawdzić czy jest Wasze miasto na liście, bo jak dla mnie to jest jeszcze trochę mały wybór.



ZDOBĄDŹ ZA DARMO KARTĘ OPENCARD - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 12 komentarze

Anonimowy
19 września 2014 10:34

ja wczoraj odebrałam swoja kartę z paczkomatu :-) fajnie napewno skorzystam chodź w moim mieście jest tylko jedna restauracja która oferuje taka zniżkę (30%) ale ważne ze wogole jest. Napewno skorzystam i to nieraz :-)

Anonimowy
19 września 2014 11:02

W najbliższym ode mnie mieście niestety nie ma restauracji, ale podaruję swoją studiującemu bratu bo w Poznaniu jest więcej. Szkoda, ze tak mało restauracji i kawiarni uczestniczy w tym projekcie.

19 września 2014 11:14

też dostalam

19 września 2014 11:32

też dostałam :)

19 września 2014 13:26

hej ja odebrałam 2 dni temu swoją kartę ;) no nie spodziewałam się takiej niespodzianki
Blog bardzo fajny pozdrawiam

Anonimowy
19 września 2014 18:22

Naprawdę spoko - bez haczyków. Ciekawi mnie czy jak zwykle przy tego typu akcjach trzeba bedzie tlumaczyc kelnerom zasady ... bo zazwyczaj nikt nic nie wie :/

19 września 2014 20:27

Anonimowy na stronie jest napisane że zawsze trzeba zadzwonić, zarezerwować stolik i powiedzieć że się chce skorzystać ze zniżki, myślę że skoro należą do tego programu to i wiedzą o zniżce :)

20 września 2014 08:59

super jak też otrzymałam :)

Anonimowy
20 września 2014 10:40

ja także wczoraj odebrałam kartę lecz niestety w moim mieście nie ma żadnej restauracji wspieranej przez tą promocję. jak ktoś chce to chętnie ją oddam.

Anonimowy
20 września 2014 12:34

Tak, to prawda w niektórych miastach nie ma tych restauracji i wcale nie zależy to od wielkości - jestem z Włocławka (byłe miasto wojewódzkie) i tu nie ma ale bywam w Inowrocławiu, który jest o wiele mniejszym miastem i tam są więc skorzystam. Mój młodszy brat student swoją kartą może bardziej poszaleć w Poznaniu i to w niedrogim fajnym lokalu gdzie nie trzeba rezerwować wcześniej:) Super sprawa, cieszę się ogromnie z tego prezentu i dziękuję za opublikowanie tej okazji!

20 września 2014 21:41

Do mnie też doszła karta,ja mam dosyć dużo restauracji w pobliżu,a nawet pizzerię i herbaciarnię do której zawitam w pierwszej kolejnosci.

22 września 2014 12:08

Też otrzymałam kartę aktywowałam i czas na pierwsze jej wykorzystanie :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger