Zapowiedź nowego testowania w Biedronce


11 sierpnia w poniedziałek rozpoczną się nowe testy produktów z Biedronki. To już 3 edycja w której aż 1000 osób będzie miało możlwiość przetestowania kruchych ciastek z nutą czekolady. Każdy z testererów otrzyma 5 opakowań różnych ciastek, z których będzie musiał wybrać te najlepsze.



WIĘCEJ INFORMACJI - Kliknij tutaj

Udostępnij: :
 

+ komentarze + 11 komentarze

5 sierpnia 2014 11:39

nie wiedzialam,ze cos takiego istenieje ;)

Anonimowy
5 sierpnia 2014 11:43

Wydaje mi się to jakiś fake dla nowych, wyłudzenie danych tylko, bo niedawno zarejestrowałam się i żadnego powiadomienia na maila nie otrzymałam:(

5 sierpnia 2014 11:58

żaden fake, każdy ma równe szanse tam zostać testerem, tylko trzeba trafić na godzinę akcji, bo jak już jest to wszysktko się rozchodzi w kilka minut

Anonimowy
5 sierpnia 2014 14:34

Ja tez sie zarejestrowalam-dawno temu a takiego e-mail nie dostalam.Moze to dla wybranych ....to testowanie biedronki zniechecilo mnie do tego sklepu...kupuje juz gdzie indziej...biedronka podwaza swoja wiarygodnosc.Testy dobiera sie biorac pod uwage okreslone grupy i zainteresowania ludzi a nie byle co i byle komu.Na hura po prostu rozdaje sie.Giveaway tak sie robi a nie test.Brak rzetelnosci maksymalny

Anonimowy
5 sierpnia 2014 18:38

Zapisałam się , lecz nie załapałam się do testowania bo trzeba ślęczeć cały dzień aby trafić na moment aby się dostać do testu. Czysta głupota.

5 sierpnia 2014 19:42

zainteresowania do testowania ciastek? serio? przecież tu chodzi o wybór smaku tylko, a to jest kwestia raczej indywidualna bardzo i wiek i zainteresowania (!!!) nie mają tu nic do rzeczy...nie wiem jakiego maila oczekujecie, bo do testu trzeba się zgłosić samemu i to dosyć szybko po pojawieniu się przycisku

5 sierpnia 2014 22:14

A my już testowaliśmy i sosy i chrupki :)

Anonimowy
5 sierpnia 2014 22:19

pogromca banków chodzi o to, że nie dostałyśmy takiej wiadomości obrazkowej jak twórczyni bloga, bo na stronie nawet po zalogowaniu jej nie ma. Czyli pozostaje czatowanie na moment:) Trochę śmiać mi się z siebie chce, że się nakręcam taką pierdołą ale co tam:)

7 sierpnia 2014 12:45

A o której się zaczynają zapisy?

7 sierpnia 2014 13:10

nie podają godziny, aby nie było przeciążenia strony tak jak przy pierwszym testowaniu, trzeba śledzić niestety stronę tamtego dnia.

Anonimowy
12 sierpnia 2014 00:25

Udało mi się załapać do testów, choć akcje znalazłem przypadkiem dzień wcześniej sprawdzając stronę biedronki :) I powiem tylko tyle że są inne sposoby niż czatowanie na stronie aż się przycisk pojawi :) W każdym razie w ciągu 5 min wszystkie miejsca się zapełniły :P

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger