Wygrany kufel Pilsner Urquell


Jakiś czas temu informowałam Was o konkursie "Wygraj kufel" >>TUTAJ<< Mąż mówi do mnie, wygraj jakiś kufel (bo wszystkie rozbił). Mówisz i masz ;)

W sumie do wygrania było 1050 kufli Pilsner Urquell. Mimo codziennych prób udało mi się wygrać ostatniego dnia. Za bardzo nie rozumiałam tego rankingu. Jednego dnia zaliczali 2 sekundy, innego dnia nie, bo twierdzili że osoby oszukiwały (taką inforamcję miałam od uczestników).
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 4 komentarze

4 sierpnia 2014 23:02

Gratulacje :]

Anonimowy
5 sierpnia 2014 10:48

Fajnie. ja nie wygrałam ale gratuluję

Anonimowy
5 sierpnia 2014 12:47

też wygralam :) bardzo fajny, tyle że dosyć ciężki

Anonimowy
5 sierpnia 2014 12:56

Gratuluję, też próbowałam wiele razy, ale niestety nie udało mi się.

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger