Wygraj roczny zapas odżywek do pielęgnacji włosów zniszczonych (konkurs zakończony)


Zadanie konkursowe polega na odpowiedzi na pytanie w Akcji promocyjnej: Jaka odżywka testowana jest w Największym Teście Odżywek na www.wizaz.pl, a także uzasadnienia swojej odpowiedzi. (Jeżeli nie znacie odpowiedzi, to poszukajcie jej na blogu, informowałam Was o tym teście :) Aby wziąć udział kliknij w poniższy baner.

NAGRODA:
- 30x roczny zapas odżywek do pielęgnacji włosów zniszczonych

KONKURS TRWA DO 3.08.2014



KONKURS - Kliknij tutaj


Udostępnij: :
 

+ komentarze + 11 komentarze

3 sierpnia 2014 22:45

Witam, u mnie żaden baner do konkursu nie przekierowuje, dlatego piszę tu. Z resztą wcześniej też komentarz z odpowiedzią zamieszczałam pod tym wpisem.
To jest Garnier Goodbye Damage, wiem szukałam informacji na ten temat w interniecie.

4 sierpnia 2014 07:09

źle Pani szukała, to jest odżywka L'oreal

http://lowca-okazji.blogspot.com/2014/05/przetestuj-odzywke-do-wosow-loreal-3.html

4 sierpnia 2014 12:19

no nie zgodzę się. To jest Garnier Goodbye Damage. Z podpowiedziami się zgadza.

4 sierpnia 2014 12:47

nie wiem, no może bo nie brałam udziału, sugerowałam się takimi sami plakatami promocyjnymi.

4 sierpnia 2014 20:26

Ja z miejsca wpisałam l'oreal.. ale kliknełam w jedna podpowiedz.. drugą.. pomarańczowa butelka, 4 dodakowe produkty z tej serii, plus napis na G i obok małymi literkami new.. to był garnier :)

Anonimowy
5 sierpnia 2014 09:55

Obie odpowiedzi są poprawne, bo Garnier jest grupą należącą do L'Oreal ;)

5 sierpnia 2014 11:18

i tu mnie przytkało :) ale myślę, że jednak trzeba wpisać że to chodzi konkretnie o garniera ;)

Anonimowy
6 sierpnia 2014 06:45

A kiedy wyniki? I gdzie one beda na maila? Moze ktos wie

6 sierpnia 2014 13:34

to w końcu Garnier, tak jak pisałam...?

Anonimowy
6 sierpnia 2014 14:17

Wyżej pisała Pani że nie zamieściła Pani odpowiedzi bo nie może Pani przejść na stronę konkursową, więc teraz to już chyba bez znaczenia

6 sierpnia 2014 17:35

No tak, ciekawi mnie to po prostu :)

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger