Przetestuj krem Effaclar DUO [+]


Masz skórę tłustą, skłonną do trądziku? Zgłoś się do udziału w testowaniu La Roche-Posay.

Napisz w komentarzu w kilku zdaniach, dlaczego to właśnie Twoja skóra potrzebuje do pięlęgnacji kremu Effaclar DUO [+].

Na zgłoszenia czekamy do końca sierpnia!



ZOSTAŃ TESTEREM - Kliknij tutaj
Udostępnij: :
 

+ komentarze + 5 komentarze

Anonimowy
26 sierpnia 2014 21:56

Witam,od kilku lat nie mogę uporać się z trądzikiem,próbowałam już setki kremów,maści,ale nic nie skutkuje...gdy zobaczyłam ten krem od razu pomyślałam,że to może być moja ostatnia deska ratunku.

Anonimowy
27 sierpnia 2014 22:49

już najwyższy czas dostosować wygląd skóry do wieku, niestety kilkunastu lat już nie mam dawno, a trądzik jak był tak jest, więc może tu moja nadzieja? :)

Anonimowy
27 sierpnia 2014 23:37

Witam,moja skóra potrzebuje pomocy. Chce się rozstać jak najszybciej z trądzikiem. Wyjść normalnie do znajomych i nie martwić się że swieci mi się skóra jak masło.

28 sierpnia 2014 18:56

witam, to jasne dlaczego chcę przetestować ten krem-o stanie mojej cery nie będe sie długo rozwodzić. Sprawdźmy czy jest wart swojej ceny !

Anonimowy
8 czerwca 2015 17:45

Od dłuższego czasu szukam czegoś co może odmienić moją twarz jak i moje życie... Jestem strasznie ciekawa czy właśnie ten krem jest w stanie mi pomóc... Bardzo zależy mi na próbkach...

Prześlij komentarz

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Darmowe próbki 2016, darmowe gadżety, testowanie produktów, czyli wszystko za darmo, za free - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger